råse-marie
Josefine ÄLSKAR Amy Dimond men finns det någonstans där man kan lyssna på låtarna på nätet ????

jag har försökt att leta men jag är urusel ............ sad.gif
Johanna_VDK
om det inte finns några låtar att lyssna på på amy diamonds hemsida (jag bara antar att hon har en...) så kanske det kan bli knepigt..letade runt lite, men hittade inga fan-sidor direkt heller. på homedownloads.se kan man däremot lyssna på små smakprov (och även ladda ned albumet om det skulle vara så..), är ju inte hela låtar, men..

blir ju lite knepigt att ge råd om sånt här nu när det är förbjudet att ladda ned musik från nätet...(om det hade varit innan den 1 juli hade jag sagt prova kazaa eller soulseek..)
Jejja
Jag använder programmet RealPlayer för att lyssna på musik i datorn och där finns även en "music store" där man kan köpa musik (vet ej om det fiunkar att köpa från sverige för jag har aldrig provat). Man kan även lyssna på ett litet prov av musiken innan man köper den. Jag har lyssnat på flera olika snuttar av musik där. Men om Amy Diamond finns vet jag inte.

Annars finns ju DC++ som brukar funka ypperligt.
pejori
cdon.com har lyssnarservice innan man köper rolleyes.gif rolleyes.gif
kolla där smile.gif
Hannele
I Göteborg på GöteborgsKalaset får vi lyssna på massa fina artister, gratis. smile.gif
I går lyssnade vi live på The Harlem Jazz & Blues Band och Stacey Kent Quintet.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon