bonzor
Såg ett jättefiffigt parasoll på en utsällning idag, är det någon i detta avlånga land som vet vart man kan få tag i detta?
Fenja
Ser lite ut som om det kan vara en "hemkonstruktion"...
Mvh
Fenja
Anki på Öland
Det finns åtminstone ett original till parasollet. Jag har ett som är blå- och rödrandigt med sidor som man kan haka på med små karbinhakar. Sidstyckens drar man ut bra mycket mera än på det som är på bilden, så man får rätt mycket utrymme under. Förra midsommaren satt vi 5 vuxna och 2 barn och åt i det.
Kallas för paraplytält och används ofta på hundutställningar. Vet tyvärr inte var man kan köpa det. En kompis såg mitt och ville också ha ett. Vi ringde firman som jag köpte av men den fanns inte kvar.
Anki
bonzor
på detta var det en dragkedja så man kunde ta av själva regnskyddet.
Fenja
Kan i och för sig inte vara så himla svårt att göra själv... Rusta har sålt vit armerad plast 5x4 meter för runt 100 kr, det borde vara perfekt att använda, så blir det inte så mörkt där under....
Mvh
Fenja
netaave
Fråga på hund- och/eller hästforum, där kanske någon vet.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon