Full version: Flamingos i plast,
Yin o Yang
visst var det någon som efterlyste sådana wink.gif . Förra veckan var jag iväg till vår grannkommun och deras handelsträdgård för att leta efter lavendelplantor wub.gif (hittade inga). I deras avdelning för dammar och annat stod 2 st meterhöga, rosa plastflamingos tongue.gif Kunde inte se riktigt vad det stod på prislappen, men det var i alla fall 3-siffrigt ohmy.gif
yenny
Ja flamingos i plast har jag inga... och tror inte jag vill ha heller... men dom kan vara rätt lustiga på rätt plats... ville egentligen bara visa min bild jag tog på kolmården:

Den e rätt så tjusig tycker jag smile.gif
Yin o Yang
Visst är flamingos vackra fåglar. Finns nog inga andra som rör sig med sådan grace wub.gif
Snöflinga
Fast i plast och dessutom i trädgården, nej usch och fy wacko.gif
Hannele
Ingen trädgård utan rosa flamingos. biggrin.gif

Yin o Yang
CITAT (Hannele @ 08-08-2005, 23:39)
Ingen trädgård utan rosa flamingos.   biggrin.gif  

Smaken är som baken - delad biggrin.gif , men jag måste säga att Dina plastflamingos är fina jämfört med de jag såg i handlesträdgården tongue.gif . De var illrosa och riktiga monster laugh.gif laugh.gif
Flamingon - växtgalning
Hannele, måste säga att det va fina flamingos - jag har en själv. smile.gif dock inomhus i sällskap av en monstera. wub.gif
mayababy

Om man inte vill ha flamingos går det väl bra med en liten djävul som vaktar kryddorna.....Är så kär i min wub.gif
*Felix matte*
Att överhuvudtaget komma på idén att ställa rosa plastflamingos i rabatten ohmy.gif unsure.gif sad.gif mad.gif Så jädrans sjukt enl. min uppfattning.. men så klart kan andra tycka att de är fina. wub.gif
Hannele
CITAT (Felix matte @ 10-08-2005, 23:50)
Att överhuvudtaget komma på idén att ställa rosa plastflamingos i rabatten ohmy.gif unsure.gif sad.gif mad.gif Så jädrans sjukt enl. min uppfattning..

Sjukt? sad.gif
Reserv
CITAT (Hannele @ 11-08-2005, 00:14)
Att överhuvudtaget komma på idén att ställa rosa plastflamingos i rabatten ohmy.gif  unsure.gif  sad.gif  mad.gif  Så jädrans sjukt enl. min uppfattning..

Sjukt? sad.gif

Jaa unsure.gif Flamingos påträffas knappast i trädgårdarna, dom återfinns oftast i saltsjöar på varmare breddgrader tongue.gif
*Felix matte*
CITAT (Hannele @ 11-08-2005, 00:14)
Att överhuvudtaget komma på idén att ställa rosa plastflamingos i rabatten ohmy.gif  :unsure:  :(  :angry:  Så jädrans sjukt enl. min uppfattning..

Sjukt? sad.gif

Sjukt = Tokigt smile.gif

kanske borde jag inte yttrat mig, men i mitt tycke hör inte plastfåglar hemma i rabatterna.
Berith
Och på tal om rosa flamingos.... Hur långt har Ingrids flamingo kommit på sin resa tro? För visst var det nånting sånt? Att den reste runt i världen och mellanlandade hos henne? unsure.gif
Anma
Att överhuvudtaget komma på idén att ställa rosa plastflamingos i rabatten ohmy.gif unsure.gif sad.gif mad.gif Så jädrans sjukt enl. min uppfattning.. men så klart kan andra tycka att de är fina. wub.gif

Jag är av helt samma uppfattning, folk får göra som dom vill men jag skulle aldrig i hela världen få för mig att ställa plastiga flamingos i min tärdgård, ush nej... Dom är verkligen gräsliga tycker jag! OBS! Tycker jag. Andra gör som dom vill.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon