adrian
Så här ser det ut i mina trumpeter...

(asså de som e i träsket...)

Å sen för dem som tycker synd om insekter, det är inte ALLA som blir uppätna av mina trumpeter, en del rackare går till omotangrepp... biggrin.gif biggrin.gif mad.gif

Skillnaden mellan inomhus trumpeterna och de i träsket är ca: 4 ggr storleken!

Så här ser mitt träsk ut i dag...
Tidningen LAND var där och intervjuade "träsket" och det kommer ut i deras tidning snart.

Och killen som sköter detta har flera månaders erfarenhet av vitmossa och trumpethantering...
(...kan själv....) sleep.gif sleep.gif sleep.gif
*Felix matte*
Med klimatet här så får jag nog fortsätta med plastfällor... hade +0,8 en natt i förra veckan sad.gif
Så stor han har blivit Sam... lär sig av farsan wub.gif
adrian
CITAT (Felix matte @ 08-08-2005, 21:28)
Med klimatet här så får jag nog fortsätta med plastfällor... hade +0,8 en natt i förra veckan sad.gif
Så stor han har blivit  Sam... lär sig av farsan wub.gif

Ojdå.. Så kallt..Usch...blink.gif

Tur att vi rymmer till Borneo snart då... tongue.gif

Sam har börjat vattna mina växter ordentligt, han springer med vattenkannan hela tiden och verkar riktigt stolt över sitt jobb.. wub.gif
*Felix matte*
CITAT (adrian @ 08-08-2005, 21:36)
Sam har börjat vattna mina växter ordentligt, han springer med vattenkannan hela tiden och verkar riktigt stolt över sitt jobb.. wub.gif

så härlig resa ni ska ut på smile.gif

Mitt minne är bra men extra kort... hur (gammal kan man ju inte säga) många månader är Sam?

Vi har barnbarn... 1,2 & 3 år och alla gillar de också att vattna rabatterna wub.gif
adrian
CITAT (Felix matte @ 08-08-2005, 21:43)
CITAT (adrian @ 08-08-2005, 21:36)

så härlig resa ni ska ut på smile.gif

Mitt minne är bra men extra kort... hur (gammal kan man ju inte säga) många månader är Sam?

Vi har barnbarn... 1,2 & 3 år och alla gillar de också att vattna rabatterna wub.gif

1 år och 2 månader exakt (ungefär)... smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon