Full version: Få Se Nu Då
Exotic
Nej jag blir tokig på detta mad.gif
Fattar Noll med detta att få färg mm....

Smilisarna ,så långt är allt grönt...
Någon kanske som kan förklara ??

MVH Exotic rolleyes.gif
Ingemar
Klicka på "Hjälp" Uppe till höger, gå sedan in på "FAQ - Vanliga frågor", där kan du läsa dig till det.
Fialotta
Exotic!

Du väljer färg.....skriver och det sista du gör trycker du av översta taggen...
om du väljer storlek och färg sedan skriver trycker du av bägge
tagarna innan du skickar...hoppas du blev hjälpt nu!
Kramis wub.gif
Exotic
Nu skall vi se vad det blev av detta !!!!
Exotic
Exotic
Hmmmm ?
Eva St
Kan detta också funka[COLOR=blue][/COLOR]
Eva St
Så Då
Eva St
Blir detta också rätt tro
VUB
Jag måste oxå prova! biggrin.gif [COLOR=green][/COLOR]
VUB
blink.gif jag fattar inte...jag tror jag håller mej till det normala trots allt.... huh.gif
jag fattar inte hur man får sitt citat - ÅTMINSTONE DET!!!- färgat och kursiverat!
Annelie
Hej Ullagumman!

Du gör nästan rätt! Sätt in texten MELLAN taggarna och glöm inte att avsluta alla taggarna efter texten du vill färga/ändra.

Alltså om jag ska skriva ut kodningen blir det så här (med mellanrum för att kunna visa) [ C O L O R = g r e e n] GRÖN TEXT [ / C O L O R ]

Som du ser saknar du sluttaggar till din signatur plus att du fått startkoden sist wink.gif - att avsluta en tagg är detsamma som att skriva in ett snedstreck före koden: [ / en sådan här]

Din signatur blir alltså så här ( måste ta bort mellanslagen om det ska fungera)

[ I][ SIZE=14][ COLOR=green]"...allting har sin tid..."[ /I][ /SIZE][ /COLOR]

Är du med? smile.gif

För att göra det enkelt när du skriver din text tryck först på den tagg du vill använda, stäng taggen med knappen uppe till höger x Stäng taggen. Skriv sedan texten mellan dessa taggar så blir det hur fint som helst smile.gif

Good Luck!
CyberJunkie
Jaha..näää blink.gif
CyberJunkie
Nu så... håller i tummarna!!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon