Full version: 1,5 hästkraft.
Gossen Ruda
Tycks ha gått bättre här än för svalorna.

amaira
1.5 hästkraft laugh.gif laugh.gif laugh.gif
pejori
visst är det biggrin.gif
en ensylindrig havremotor med smackstart rolleyes.gif
*Felix matte*
mor och dotter?... jättefin bild! wub.gif
Gossen Ruda
Tack, tack. Eller mor och son, jag kollade inte. tongue.gif Fölet fick di alldes innan men den bilden blev inte så bra. Föl förresten, en av mina farbröder sa hästekalv när han var liten. laugh.gif
amaira
Kan upplysa om att det är mor och dotter biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Man har väl ögon att se med.

*en gammal "hästmänniska" har talat*
Gossen Ruda
I min önskan att lära mer undrar jag hur du ser det. Stora hästpojkar har något mellan bakbenen men syns sådant även på såna här småttingar och i denna vinkeln?
amaira
CITAT (Gossen Ruda @ 10-08-2005, 09:57)
I min önskan att lära mer undrar jag hur du ser det. Stora hästpojkar har något mellan bakbenen men syns sådant även på såna här småttingar och i denna vinkeln?

Nää biggrin.gif , helt rätt.

Men damer har något under svansen, som herrarna inte har, och det råkar synas lite svagt på den här bilden laugh.gif laugh.gif tongue.gif
Gossen Ruda
Aha, jag förstår. tongue.gif Ja, vet men inte var man skall titta och vad man skall titta efter kan det vara svårt. Gnägg-gnägg. laugh.gif
amaira
CITAT (Gossen Ruda @ 10-08-2005, 10:28)
Gnägg-gnägg. laugh.gif

Nåja, du tycks klara språket bra i alla fall laugh.gif laugh.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon