Full version: Grattis Helen!
*Felix matte*
Grattis Helen!
Ha en bra födelsedag.
Adri-Anne
Stort Grattis Helen!! biggrin.gif biggrin.gif
Monique
wub.gif GRATTIS wub.gif från Skåne
Hannele
Grattis från Sveriges fjärde ö...
Fialotta
Ha den äran på din födelsedag...
hoppas den blir solig o fin!
Kram wub.gif
Liselotte i zon 3
laugh.gif JAg kan bara hålla med de andra ett stort GRATTIS på din dag.

Liselotte
Helen i Skåne
Stort Grattis Helen på din födelsedag! Hoppas solen lyser på dig! smile.gif
Almdalen
GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN

Hoppas du får en fin dag

wub.gif
Ingegerd
Helen i Piteå Zon 5
Tack alla ni som har skickat en hälsning på min födelsedag, jätteroligt att öppna forumet i morse och läsa. Har visat alla mina nära och kära och dom är klart imponerad av vårt sätt att uppmuntra och heja på varandra. Kram till er alla!/Helen wub.gif
Gunvor Nilsson
Här kommer jag i sista minuten med mitt
JÄTTEGRATTIS PÅ DIN FÖDELSEDAG, HELEN!
från Gunvor
Eva St
Ett sent men STORT GRATTIS från mig med
Eva St
Cilla
Grattis från holmen i söder!
Hoppas du fått många fina träd i födelsedagspresent... tongue.gif
Eva Swahn
GRATTIS HELEN!

Vi har någonting gemensamt du och jag. Inte bara att vi är kloka, vackra, mogna kvinnor tongue.gif

Vi "trädgårdar" både i teori och praktik. Jag gör som du: ritar och planerar, suddar ut och ritar om, tänker och tänker om. På så sett njuter (!?) man av sin trädgård både utomhus och innomhus - året runt. Sen får man se vilka idéer som går att genomföra.

Hur som helst hoppas jag att du kan ha genomfört din födelsedag som du hade planerat. Med några överraskningar också!
Betty
Förlåt att jag är lite sen... hoppas du fick en riktigt trevlig födelsedag. Grattis i efterskott!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon