Full version: Signaturbild
Eva i Skåne
Vad gillar ni mitt mumintroll? Jag fick ha hjälp av ena sonen att lägga in bilden, men jag har varit avundsjuk på era "foton". En blomma kunde jag förstås valt, men någon filmstjärna känner jag mig inte precis som, utan till utseendet mera just som ett mumintroll wub.gif .
Vid datan, Eva
Virgo
Du får väl ändra din signatur till Mumindatan! tongue.gif

fin bild!
Gunvor Nilsson
Jättegulligt!
Jag är hemskt avundsjuk på alla som kan lägga in bilder själva. Jag har noll koll. Inte känner jag mej som någon filmstjärna men jag tog en i högen som såg ganska vanlig ut - jag inte har någon aning om vem det är.
Eva i Skåne
biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
HA HA HA, jag skrattade gott Wilhelm. Kanske något att tänka på.
mvh Eva
Louise i Göteborg
Förtjusande!
Helen i Skåne
[FONT=Optima][SIZE=1][COLOR=green]Jag har också undrat! smile.gif

Kolla min omröstning. Har precis testat den funktionen, får väl se om det funkar... laugh.gif

TigerHelen i Skåne tongue.gif
Mariann
Min son hjälpte mig att fixa fotot på Hoyan.
Urgullig din mumin.
Ann
Jodå , det är an sån dag, i dag. Man kan bli mumietroll för mindre blink.gif
Ann.
Ann
CITAT (Gunvor Nilsson @ 05-11-2002, 22:22)
Jättegulligt!
Jag är hemskt avundsjuk på alla som kan lägga in bilder själva. Jag har noll koll. Inte känner jag mej som någon filmstjärna men jag tog en i högen som såg ganska vanlig ut - jag inte har någon aning om vem det är.

Jag delar Din avundsjuka. Får lägga mig i hårdträning och se om det hjälper. Jag vill också ha med bild mad.gif Man vänta bara det kommer. så småningom laugh.gif laugh.gif . Ann.
Fialotta
Din bild är solgul o fin...snart vet vi vem som är vem här...bara att gå efter bilderna ju! Jag håller fortfarande på att klura ut hur det fungerar med allt...men skam den som ger sig! wacko.gif
Mariann
Läckert med alla rörliga bilder!
Sylvia
Ni som klurar på hur ni gör med bilderna: ni har väl någon lämplig blomma e.d. som ni tycker om, i digital form i datorn? Ta upp bilden på något bildbehandlingsprogram, minska storleken till ca. 70x50 pixels (= höjd x bredd) och kolla så bilden inte blir över 20 kb stor. Sedan sparar ni den nya bilden i datorn med nytt namn (glöm inte adressen!) och går till Din kontrollpanel här på Forumet. Klickar på Ändra signaturbild och Blättrar er fram till den sparade bilden, öppnar den och uppdaterar er signaturbild. Voilá!
Louise i Göteborg
Min bild var från början sparad i fel sorts fil. Funktionen 'komprimera bild', rättade till det och minskade ner antalet kb

Jättestolt att jag grejade det.
Ina
Min säl är en del av ett inscannat vykort. Jag slet som en liten blå innan jag fick till det med rätt antal pixlar hit och dit samt lämpligt antal "kilobyttor". Men nu vet jag hur man gör! OM jag skulle vilja byta bild, menar jag..
Muminbilden är jättesöt och jag gillar Hoyablommorna skarpt också. Är det carnosa?
Mariann
Ingen aning wink.gif
Ann-Christin Lindberg zon II
Är jag den enda som lagt in en bild av mig själv? Är jag ovanligt självisk, eller? unsure.gif

Trodde i min enfald att det var meningen! blink.gif
Helen i Skåne
Det är väl bara trevligt! smile.gif Dessutom finns det fler med bild på sig själv... alltså jag förmodar att det är på dem själva... blink.gif helull tex har jag sett!

Helen i Skåne
[/FONT] smile.gif
Det var skönt! tongue.gif

Tack Helen!
Susanne i Linköping
Det är inte själviskt att sätta in en bild på sig själv, det är generöst!!! smile.gif
Tack lilla gullvivan! Det känns mycket bättre nu! wub.gif
lindsay
"Kilobyttor" ha ha jag skrattar ihjäl mej här framför datan!
Ina
Hellre "byttor" än "bits", det gör ju ont! biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
malcolm
CITAT (Ann-Christin Lindberg zon II @ 07-11-2002, 09:13) *
Är jag den enda som lagt in en bild av mig själv? Är jag ovanligt självisk, eller? unsure.gif

Trodde i min enfald att det var meningen! blink.gif

Jag lade också in ett foto på mig själv, kul att se vem man pratar med. tummenupp.gif
Meriona
Det är säkert fler som tycker det är trevligt malcolm, även om jag inte själv skulle komma på tanken.

Men varför lyfter du en tråd från 2002?
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon