Full version: Det sista av mej
Ejje
Tjo alla..

De flesta sa att livet förändras när man växer upp.. men inte såhär mycket trodde jag ! 3 månader tog det, att byta hela min vänskapskrets, byta intressen och hela musiksmaken..
Händer det så för alla?
Ibland funderar jag på om jag är den enda.. alla verkar ju ha haft det så bra..
Kärleken har dykt upp wub.gif , nya vänner har kommit, o dom andra verkar man växa ifrån..

Jag har ingen aning varför jag skrev detta.. Ville bara berätta det för någon..

/ En fortfarande liten 92a
Snöflinga
Så´nt är livet, vi utvecklas hela tiden (och väl är väl det) Låter positivtmed ny kärlek och vänner tongue.gif

Önskar dig hjärtans lycka till och måhända tittar du in till oss någon gång och berättar hur du har det rolleyes.gif

Hade....
Magdis
Tja så tror jag nog att det är för ganska många i den åldern. Det kunde vara väldigt snabba vändningar då minns jag. Lycka till med kärleken och allt annat i livet! smile.gif
Tesa
"Life is a rollercoaster" stämmer nog aldrig bättre än i tonåren...om några månader kanske det är nåt heeelt annat..
(jag VET...har ju varit tonåring...och HAR 3 stycken just nu..)
Sulawesii
Tonåren är en tuff tid för många. Det är inget lätt jobb att "bli vuxen" och det är ingen snabb väg att gå heller. Men, nån gång kommer man iallafall ur det, även om det inte verkar så.
Det där med att alla andra verkar ha det så bra...... alla vill att det ska verka som om de har ett så bra liv..... men, är det verkligen så?
farbror B
CITAT (Ejje @ 09-08-2005, 21:30)
Tjo alla..

De flesta sa att livet förändras när man växer upp.. men inte såhär mycket trodde jag ! 3 månader tog det, att byta hela min vänskapskrets, byta intressen och hela musiksmaken..
Händer det så för alla?
Kärleken har dykt upp wub.gif , nya vänner har kommit, o dom andra verkar man växa ifrån..

Jag har ingen aning varför jag skrev detta.. Ville bara berätta det för någon..

/ En fortfarande liten 92a

måste bara skryta...

min brorsa har designat kommande maidenplattans omslag wink.gif
netaave
CITAT (farbror B @ 10-08-2005, 12:08)
CITAT (Ejje @ 09-08-2005, 21:30)
Tjo alla..

De flesta sa att livet förändras när man växer upp.. men inte såhär mycket trodde jag !  3 månader tog det, att byta hela min vänskapskrets, byta intressen och hela musiksmaken..
Händer det så för alla?
Kärleken har dykt upp    :wub: , nya vänner har kommit, o dom andra verkar man växa ifrån..

Jag har ingen aning varför jag skrev detta..  Ville bara berätta det för någon..  

/  En fortfarande liten 92a

måste bara skryta...

min brorsa har designat kommande maidenplattans omslag wink.gif

Farbror fläsk??????
violina
Det blir så ibland att allt blir upp och nervänt i tonåren. Många byter skola, får andra klasskamrater och vänner. Just då trodde man ju att man skulle gå under om man skiljdes från sina bästa vänner, men hur många av oss umgås med dem vi gick i skolan med nu. Sedan gick man ut gymnasiet, kramades och skulle hålla kontakten... Visst. Kommer knappt ihåg vad de flesta hette ens en gång.
Min minsta dotter -93 är just nu hemskt nervös inför skolstarten eftersom de hon var kompis med i femman nu börjar en annan skola (privat) medan hon valt att stanna kvar i den kommunala. Hon måste nu hitta nya vänner. Jag hoppas att det går snabbt och smärtfritt. sad.gif
Ha det bra Ejje!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon