Ti bee
Det är snart dags för vällingpass igen, så det är möjligt att jag får rusa...

Jag har lagt in bilder från vår nya trädgård, strax under 50 st. Välkomna att titta om ni vill! smile.gif
Det ligger några id-frågor insmugna här och där, bl a 3 olika rosor.

Jepp, han är punktlig..................

-------
Det gick bra!

Vill för övrigt gärna byta fröer så småningom, så pm:a om du känner dig hågad! smile.gif
fruberglund
Ser alldeles underbart ut smile.gif Tack för titten.
kristerh
Fina bilder, den du skriver är en smörboll, tror jag är en kinesisk sådan, jag har likadana och de heter kinesisk smörboll wink.gif
krister
Kajsa
Tack för titten, mycket fint

Kände igen denna som jag sådde för två år sedan, " Rödådrad syra "
om du har Impecta katalogen hittar du bild på den där, köpte fröna där.
Ti bee
Hej Kajsa! smile.gif

Du har helt rätt! Rödådrad syra - tänka sig. Den kom med på köpet när jag sådde fröer av digitalis snow thimbles. smile.gif Vackra blad har den!
Tack för det! smile.gif

Ja, kinesisk smörboll, trollius chinensis ngt mer (får leta upp min etikett). Rätt ska vara rätt! laugh.gif

Ha en fin dag allihop! Här regnar det, så idag blir det inget trädgårdsjobbande utan bara ärenden. smile.gif
Storåtjejen
Tack för titten, Ti bee! tongue.gif Nu slapp jag kolla vidare om det är kantnepeta jag har flera plantor av. Det visade ju du wink.gif laugh.gif

Många fina plantor! wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon