silos
fastnade här vid datorn och är nu såååå jätte hungrig så jag bara måste ta och äta någonting biggrin.gif
Återkommer S N A A A R T smile.gif
silos
NUUUU måste jag bara äta och gå iväg helt utan att kolla bara lite härinne biggrin.gif
Storåtjejen
laugh.gif laugh.gif laugh.gif Känner igen mig. Farligt att sätta sig framför datorn före frukost. Idag gjorde jag tvärtom! tongue.gif
Rossi
Frukost halvtolv!? smile.gif Det åt jag halvsex imorse .... Men nu ska jag strax äta lunch!
Storåtjejen
CITAT (Rossi @ 11-08-2005, 11:35)
Frukost halvtolv!? smile.gif Det åt jag halvsex imorse .... Men nu ska jag strax äta lunch!

Frukosten intog jag ca 8 wink.gif Sen har jag suttit här, varit ute o fotat lite och sen satt mig här igen. Kunde inte låta bli tongue.gif
netaave
Här är det också lunchdags, lax med pricksås. tongue.gif
silos
Hihi;jag vaknade faktiskt vid 08:oo men skulle bara sova lite till och efter det var det dags att rasta vovvarna och sen kollade jag på Odla och blev fast därinne biggrin.gif
Frukosten blev nog Brunch men lika gott var det smile.gif
silos

ÅÅÅÅ; vad jag bliir avis på dig,som har gått upp så tidigt för det vill jag med men sängen håller mig kvar med järngrepp biggrin.gif
Rossi
CITAT (silos @ 11-08-2005, 13:18)
Frukost halvtolv!?  :)  Det åt jag halvsex imorse .... Men nu ska jag strax äta lunch!

ÅÅÅÅ; vad jag bliir avis på dig,som har gått upp så tidigt för det vill jag med men sängen håller mig kvar med järngrepp biggrin.gif

Plikten kallar, du vet ..... Måste till jobbet. Hade jag varit ledig hade jag sovit till åtta eller max halvnio. Annars blir dagen förstörd tycker jag. Jag är mer morgonmänniska än kvällsmänniska. smile.gif
silos
CITAT (Rossi @ 11-08-2005, 13:27)
CITAT (silos @ 11-08-2005, 13:18)
Frukost halvtolv!?  smile.gif  Det åt jag halvsex imorse .... Men nu ska jag strax äta lunch!

Plikten kallar, du vet ..... Måste till jobbet. Hade jag varit ledig hade jag sovit till åtta eller max halvnio. Annars blir dagen förstörd tycker jag. Jag är mer morgonmänniska än kvällsmänniska. smile.gif

Hjärtans gärna skulle jag vilja bli en morgonmänniska,men jag har varit för det mesta en "sova mycket människa" sad.gif

När jag arbetade så var det mycket mycket svårt för mig med tidiga morgnar då jag var tvungen att gå upp 04:20 sad.gif
silos
Nu bara måste jag göra annat än sitta här:handla,städa,laga mat,rasta vovvarna,pyssla....ÖH ÖH;kanske ändå bäst att sitta här eftersom jag blev trött av bara tanken på allt som jag behöver göra laugh.gif tongue.gif biggrin.gif
silos
He he:det blidde inget av allt som jag ville göra tongue.gif
silos
NEJ; det här duger inte jag bara måste logga ut mig och ta och diska och laga mat eftersom jag är hungrig igen biggrin.gif
silos
Det är ju fullständigt omöjligt för mig att hålla mig härifrån tongue.gif ohmy.gif tongue.gif
Odla så att säga dra i mig heeela tiden biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon