Helen i Piteå Zon 5
Sent om sider så har jag startat med makens gräv-och lyfthjälp sommarens projekt. Det är gräsmattan på långsidan av huset som har påbörjat sin förvandling till rabatter och gångar av skiffer. Bilder finns att se på ifall någon har tid och lust. Finns även bilder på dammen ifall ni byter album till "Dammen" / Helen
http://www.alltomtradgard.se/forum/user_al...php?userid=4053
mulle
Det har ju blivit jättefint!
Mulle
AnitaO
Ser ut att bli jättefint det där smile.gif
Yin o Yang
Läckert tongue.gif . Älskar sten, men har en trädgård som inte riktigt tillåter det wub.gif
kristerh
ser helt enkelt underbart ut wub.gif och dammen häftigt värre!
vad har du för fump till vattenfallet?, verkar vara nån kraftigare sak wink.gif
krister
Helen i Piteå Zon 5
Pumpen heter Easy Jet 5000, den pumpar 4900l/timme. 230V 50Hz, står det på kartongen rolleyes.gif har 3 års garanti och har nu fungerat utan problem för 2:dra sommaren. Det är inte riktigt klart allt runt dammen ännu, sakta men säkert tar det området form. Kul att ni gillade mina projekt. wub.gif / Helen
kristerh
CITAT (Helen i Piteå Zon 5 @ 11-08-2005, 13:06)
Pumpen heter Easy Jet 5000, den pumpar 4900l/timme. 230V 50Hz, står det på kartongen rolleyes.gif har 3 års garanti och har nu fungerat utan problem för 2:dra sommaren. Det är inte riktigt klart allt runt dammen ännu, sakta men säkert tar det området form. Kul att ni gillade mina projekt. wub.gif / Helen

vad ligger en sån pump på ungefär prismässigt wink.gif
krister
Helen i Piteå Zon 5
Har för mig att det var ca. 2000:- är inte riktigt säker, kan ha varit billigare också. /Helen
birgitek
Jättefint! Tycker verkligen om all sten, skulle kunna ha hur mycket som helst själv om det inte vore så jobbigt att släpa hem dem.
Birgit Ek
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon