kerstine
09-04-2003, 16:50
är i behov av hjälp för att dra upp de stora linjerna i min nyinköpta trädgård. förvisso är trädgården uppvuxen redan, men de som anlade den verkade förtränga det som kallas väggar, dvs häck och staket. Behöver professionell hjälp - finns det någon i detta formum som titulerar dig trädgårdsarkitekt eller finns det tips var jag kan vända mig?
"Anders Zon 3" är lite lagd åt det hållet.
Anders Zon III
Louise i Göteborg
09-04-2003, 17:10
Kolla på Gula sidorna för att hitta nån' på din ort.
Annars kan du redogöra för dina behov här (några i taget kanske) åsikter finns här gott om. En hel del kunnande och erfarenheter också.
MEN det är bara du som till slut bestämmer.
kerstine
10-04-2003, 13:35
eh klart det är jag som bestämmer i min trädgård. å klart man kan få många bra tips här. fast det jag är ute efter är professionell rådgivning som kan tipsa på plats sas - och det är ju svårt för hela forumet att besöka min täppa
Louise i Göteborg
10-04-2003, 13:42
Därav gula sidorna. Du behöver nån' på din ort.
Om du berättar var du bor kanske nån' här kan rekomendera en trädgårdsarkitekt man kommit i kontakt med. Du är ju inte mer hjälpt av en on-line-arkikekt änn av oss.
Hannele
10-04-2003, 19:17
Vi kommer gärna!
kerstine
11-04-2003, 11:11
jag bor i hässelby i västra sthlm och tar tacksamt emot tips från trädgårdsarkitekter som ni haft kontakt med. jag har faktiskt redan fått kontakt med en via det här forumet -superbra!
och alla som bor i västerort med omnejd är hjärtligt välkomna på hembesök
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.