kerstine
är i behov av hjälp för att dra upp de stora linjerna i min nyinköpta trädgård. förvisso är trädgården uppvuxen redan, men de som anlade den verkade förtränga det som kallas väggar, dvs häck och staket. Behöver professionell hjälp - finns det någon i detta formum som titulerar dig trädgårdsarkitekt eller finns det tips var jag kan vända mig?
Ralf
"Anders Zon 3" är lite lagd åt det hållet.
Anders Zon III
Louise i Göteborg
Kolla på Gula sidorna för att hitta nån' på din ort.

Annars kan du redogöra för dina behov här (några i taget kanske) åsikter finns här gott om. En hel del kunnande och erfarenheter också.

MEN det är bara du som till slut bestämmer.
kerstine
eh klart det är jag som bestämmer i min trädgård. å klart man kan få många bra tips här. fast det jag är ute efter är professionell rådgivning som kan tipsa på plats sas - och det är ju svårt för hela forumet att besöka min täppa smile.gif
Louise i Göteborg
Därav gula sidorna. Du behöver nån' på din ort.
Om du berättar var du bor kanske nån' här kan rekomendera en trädgårdsarkitekt man kommit i kontakt med. Du är ju inte mer hjälpt av en on-line-arkikekt änn av oss.
Hannele
Vi kommer gärna! smile.gif
kerstine
jag bor i hässelby i västra sthlm och tar tacksamt emot tips från trädgårdsarkitekter som ni haft kontakt med. jag har faktiskt redan fått kontakt med en via det här forumet -superbra!
och alla som bor i västerort med omnejd är hjärtligt välkomna på hembesök smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon