Full version: Utmaningen !
Sidor: 1, 2, 3
farbror B

darra ni dödliga!! laugh.gif laugh.gif
Ina

Vet väl inte om det är min värsta direkt, men den fanns i mitt album här... wink.gif
Magdis
Jag darrar, jag darrar! Hu vilka mardrömmar jag ska ha inatt! laugh.gif
Magdis
Kolla in den här då!
Susanna
laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif wub.gif
Sulawesii
Sorry tjejer.... farbror B ser bra mycket läskigare ut än er!
Betty
Ja ni är då bara för roliga - och modiga! laugh.gif Har "tyvärr" ingen bra grimasbild på mig själv
men jag hittade en rätt kul ute på nätet (fegt va...) rolleyes.gif
laugh.gif
yenny
CITAT (farbror B @ 11-08-2005, 21:42)

darra ni dödliga!! laugh.gif laugh.gif

Hjälp ohmy.gif du ser ju livsfarlig ut tongue.gif laugh.gif
Magdis
Så här rädd blev jag när jag såg farbrorns hemska, farliga min!! laugh.gif
netaave
biggrin.gif laugh.gif biggrin.gif laugh.gif
Biggan_
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 11-08-2005, 22:54)
Så här rädd blev jag när jag såg farbrorns hemska, farliga min!!  laugh.gif

laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Ah! ni är helt underbara laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Jag kommer att bli skitgammal, för dom säger ju att ett gott skratt förlänger livet, och så mycket som jag har garvat senaste tiden åt humorn och galenskapen här på forumet så ligger jag jäkligt mycket på + laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Fialotta
laugh.gif laugh.gif laugh.gif Håller med...ni är för kul....och vilka härliga ideer ni får...ska
se om jag kan bidra med nån bild senare laugh.gif laugh.gif
Zarah P
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 11-08-2005, 22:54)
Så här rädd blev jag när jag såg farbrorns hemska, farliga min!! laugh.gif

laugh.gif Snyggt!! laugh.gif
pejori
otroligt stillig magdis biggrin.gif biggrin.gif
Magdis
Är det ingen mer som kan göra roliga miner här?
pejori
inte efter din urtjusiga bild biggrin.gif biggrin.gif
mindervärdighetskomplexen frodas biggrin.gif biggrin.gif
yenny
jag försöker å försöker..men det går inte alls nått bra... jag ser bara lika knäpp ut som i vanliga fall huh.gif rolleyes.gif laugh.gif
pejori
samma här...tänkte skicka ett passfoto, men sansade mej biggrin.gif biggrin.gif
Biggan_
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 12-08-2005, 18:34)
Är det ingen mer som kan göra roliga miner här?

Vi vågar inte laugh.gif laugh.gif laugh.gif
lavendel2
Näää..kan inte...men det var kul! tongue.gif
Lavendel
Magdis
CITAT (pejori @ 12-08-2005, 18:48)
inte efter din urtjusiga bild biggrin.gif biggrin.gif
mindervärdighetskomplexen frodas biggrin.gif biggrin.gif

Men vänta lite nu...den där bilden var väl allt annat än tjusig! wacko.gif Kom igen nu då.....vrid till ansiktena i de mest groteska miner ni kan komma på och lägg ut! biggrin.gif
pejori
den var ju döläcker juh biggrin.gif biggrin.gif laugh.gif
Zarah P
Jag får väl vara med, här... Fast jag måste förvarna om att det är såhär jag ser ut i vanliga fall...

Nä, men däremot är kameran slutirutan och har batterisoppatorsk, så det får bli en gammal bild som inte är sååå grimasig, bara lite. Hoppas att den duger ändå.

pejori
den duger laugh.gif laugh.gif
och stilig är den smile.gif
Zarah P
Jag brukade roa mig med att imitera Percy Nilegård, en gång i tiden, och givetvis fick man ju förvrida ansiktet lite - skjuta ut hakan och så.
Min far tittade grundligt på mig, och sa "Men... Du är ju LIK honom! Dra in hakan, bara...!"
Hmmmpf... laugh.gif
pejori
biggrin.gif biggrin.gif laugh.gif laugh.gif rolleyes.gif
Rossi
Jisses vilken tråd! Har suttit .... hick .... och pimplat lite ... hick .... rödvin nu ikväll men tänkte att jag fick schlita ... hick .... mig från schoffan och titta lite på Odla. Öppnade ... hick .... tråden och fick schyn på fabbor be och fy hondan vad rädd jag blev av den uppschynen!

Schå här ser ... hick ... Rossi ut efter rödvin och en blick på fabborn ....

Schkål!
pejori
FUSK!!!! rossi biggrin.gif laugh.gif biggrin.gif laugh.gif
Rossi
Hick .... Ser fabbor be så här ut i ...hick... er dator osså?

Schkål!

Rossi
CITAT (pejori @ 12-08-2005, 19:40)
FUSK!!!! rossi biggrin.gif laugh.gif biggrin.gif laugh.gif

Vadådå ... hick ... du har väl aldrig sett ... hick ... mig IRL ?!

Schkål
Magdis
Ha ha ha Rossi...hur mycket vin var det du drack? laugh.gif Bilden såg verkligen skojig ut iallafall och så fick man åka lite snålskjuts på ditt vinintag också! biggrin.gif
Rossi
Du Machdis .... hick .... förut när jag schrev så hade jag hunnit få i mig en flaschka eller två men nu .... hick .... måschte det ha runnit ner ännu mer i schtrupen .... hick .... på mig för nu börjar jag ...hick... jag sche väldans schuddigt. När jag tittar på fader vår ..... hick .... f'låt jag menar fabbor be ... hick ... nu så scher han ut schå här

laugh.gif laugh.gif laugh.gif
*Felix matte*
laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif nä nu ser jag knappt bokstäverna i tangentbordet... skrattårarna bara rinner och ont i magskrattmusklerna laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Rossi... nu får du vänta en stund innan du kommer med nästa inlägg... jag måste få hämta andan laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif

och Magdis... jesses vilken min!!! laugh.gif
Biggan_
CITAT
Ah! ni är helt underbara  
Jag kommer att bli skitgammal, för dom säger ju att ett gott skratt förlänger livet, och så mycket som jag har garvat senaste tiden åt humorn och galenskapen här på forumet så ligger jag jäkligt mycket på +    

Enligt mina beräkningar kommer vi att bli odödliga, såvida vi inte skrattar ihjäl oss ohmy.gif laugh.gif laugh.gif
Rossi, du är oslagbar! laugh.gif laugh.gif laugh.gif
yla
kom på att man kan se riktigt hemsk ut om man står upponer liknar lite farbro petsson hihi
Biggan_
CITAT
Rossi, du är oslagbar!    

Tror du brillorna går att använda mer? Ser bättre begagnade ut! laugh.gif
Skulle kanske själv ta ett glas vin för att komma på samma våglängd så att säga laugh.gif Då kanske du ser helt normal ut laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Biggan_
CITAT (oldwolfie @ 12-08-2005, 20:39)
kom på att man kan se riktigt hemsk ut om man står upponer liknar lite farbro petsson hihi

Och varför står du opp och ner undrar jag? ohmy.gif laugh.gif
Rossi
CITAT (Birgitta P @ 12-08-2005, 20:42)
Tror du brillorna går att använda mer? Ser bättre begagnade ut! laugh.gif

Nä, de är nog inte alls bra längre .... hick .... ser dubbelt och schuddigt och jag vet inte vad ....

laugh.gif
*Felix matte*
Skulle göra ett jag också... trodde att photoimpression kunde hjälpa mig men...

Oldwolfie... har kanske du också korkat upp... jag menar... stå upponer tongue.gif laugh.gif laugh.gif
yla
nerå men man ser förskräcklig ut upponer ju testa o slappna av me flasket såå hahahaha
*Felix matte*
CITAT (oldwolfie @ 12-08-2005, 20:56)
nerå men man ser förskräcklig ut upponer ju testa o slappna av me flasket såå hahahaha

nu testade jag... jesses säger jag då bara ohmy.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Rossi
Bildbevis! Bildbevis! laugh.gif
farbror B

Va e de i flaskan?? får inte schpleg.. schpeeeglen att funkonera...
yla
här då me lite näskitt på
*Felix matte*
CITAT (Rossi @ 12-08-2005, 21:01)
Bildbevis! Bildbevis!  :lol:

Ja, ja... här kommer nytaget upponer sleep.gif tongue.gif
Magdis
Haha, javisst blir det lyckat att ta bilder upp o ner!! Jag tänkte nyss lägga in en bild på mig tagen genom en glasruta....med nyllet klistrat mot rutan...men det blev alldeles för läskigt! blink.gif
Maria i Helsingborg

Vilken misslyckad bild, Felix matte.........fula grimaser ska uppvisas och du ser bara söt ut! tongue.gif laugh.gif

/Maria.....som övaaaar sleep.gif
*Felix matte*
Söt???? ser jag sååå hemsk ut sad.gif (normalt) blev ju själv rädd när jag kopplade kameran till datorn och såg resultatet

Maria... nu har du väl övat färdigt...väntar på bild tongue.gif biggrin.gif
yla
jag sitter o gapskrattar hhihihuhuhihihuhih
*Felix matte*
CITAT (oldwolfie @ 12-08-2005, 21:42)
jag sitter o gapskrattar hhihihuhuhihihuhih

såja... fram med kameran nu å så lägger du in bild...vågar jag så måste väl också du tongue.gif biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon