silos
.
Kathy
CITAT (silos @ 12-08-2005, 13:34)
Så var det dags igen för mig att ställa ut i Handelsbankens fönster här i Strängnäs smile.gif
Hade helt glömt bort det hela ocn när en kvinna ifrån banken ringde i morse så sa jag att jag inte hade någonting nytt men hon sa att någonting hade jag väl?
Och det hade jag en del av min pysselkonst: små bilder inuti godisaskar,kuvert gjorda av tapetprover och målade stenar och några figurer som jag gjort av lera för några år sen.

Det är roktigt roligt att ställa ut smile.gif

Åh...vad roligt!! wub.gif
Grattis till utställningen.
Håller du på med tittskåp/miniatyrer med?
silos
CITAT (Scrollan @ 12-08-2005, 13:48)
Så var det dags igen för mig att ställa ut i Handelsbankens fönster här i Strängnäs smile.gif
Hade helt glömt bort det hela ocn när en kvinna ifrån banken ringde i morse så sa jag att jag inte hade någonting nytt men hon sa att någonting hade jag väl?
Och det hade jag en del av min pysselkonst: små bilder inuti godisaskar,kuvert gjorda av tapetprover och målade stenar och några figurer som jag gjort av lera för några år sen.

Tack wub.gif Ju jag har tänkt att börja med sådant i framtiden faktiskt smile.gif
Jag bara ÄLSKAR pyssel smile.gif
netaave
Ska jag kolla på nästa fredag!
Kathy
CITAT (silos @ 12-08-2005, 13:49)
CITAT (Scrollan @ 12-08-2005, 13:48)

Tack wub.gif Ju jag har tänkt att börja med sådant i framtiden faktiskt smile.gif
Jag bara ÄLSKAR pyssel smile.gif

Det kommer bli miniatyrmässa i Sthlm i september.
silos
CITAT (netaave @ 12-08-2005, 13:59)
Ska jag kolla på nästa fredag!

Kom och hälsa på mig då smile.gif Om du har lust; du kan ju PM:a i fall du vill.
HippieSpellan
kommer det några bilder snart?=DD
Elisabeth-Västkustkolonisten
Grattis Silos,

t.o.m. jag har varit flera gånger i Strängnäs. Skulle kunna tänka mig att semestra där, men än så länge känner jag nästan bara till ryggkliniken där

Elisabeth
silos
CITAT (HippieSpellan @ 13-08-2005, 14:50)
kommer det några bilder snart?=DD

Min ena dotter har lovat att ta bilder.
råse-marie
Å va spännade att se smile.gif
Jag gillar oxå pyssel wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon