|
Full version: var är Ophelia
Min bästa odla kompis Ophelia är borta! Är det någon som vet var flickan är? Om det är någon som varit dum mot henne så får den med mig att göra!
Det är bitvis lite "hett" i debatterna, och alla kan rimligtvis inte vara överenns i alla frågor. Mina inlägg brukar leda till kritiska inlägg, eftersom jag ibland är lite väl hetsig! Senaste tidens tvivelaktiga inlägg gör att jag undrar vad detta är för forum! Läste mycket innan jag blev medlem, och några av favoriterna var: fenja och andersen.. Senaste tiden har jag helt ändrat åsikt då dessa medkemmar har blivit "konstiga" och elaka!
Jag tycker att det här är ett härligt forum, med många olika åsikter, vill någon djävlas eller säga emot mig är det OK. Kanske jag verkar fånig när jag säger; Jag tar Er skit, jag tacklar det, kritisera mina inlägg, hata mina kommentarer, säg att jag har fel och anmäl mina hot men FAN ta den som bråkar med "Ophelia". Flickan "Ophelia" Kan med största sannolighet försvara sig själv, det är inte min mening att ta den rollen, men jag vill ändå visa min åsikt gällande flickans närvaro. Magnus
andersen
13-08-2005, 05:51
Shiva har jag blivit konstig och elak? i så fall så för väll jag försöka att bättra mej. Är inte min mening att vara det.
Mvh andersen.
Bettson
13-08-2005, 08:57
CITAT (andersen @ 13-08-2005, 06:51) Shiva har jag blivit konstig och elak? i så fall så för väll jag försöka att bättra mej. Är inte min mening att vara det.
Mvh andersen. Du är inte alls konstig och elak Andersen. Du är en snäll person.
Biggan_
13-08-2005, 10:28
Jag saknar också Ophelia, men jag har inte sett att hon varit inblandad i några bataljer här. Hon har kanske annat för sig Du får väl åka och ta reda på henne Magnus!
hon har väl semester?
Ophelia
17-08-2005, 19:41
Här är jag. Min kära dator har genomgått en transplantation av ett livsviktigt organ (moderkortet) som slutade fungera  Har nu varit hos "doktorn" som transplanterat så nu fungerar lilla burken på nytt igen. Hej på er igen förresten Måste bara dra en historia: Mannen klagade bittert hos bartendern över att han mött sin hustru på en bordell. "Det är väl inget att vara olycklig över," sade bartendern, "egentligen är det ju romantiskt." "Romantiskt," fräste mannen, "jag trodde att hon var hemma och tog hand om barnen och hon trodde att jag var ute och spelade bowling. Och till råga på allt så vägrade bordellmamman att ge mig pengarna tillbaka eller en annan flicka!"
stennie
17-08-2005, 19:46
Välkommen tillbaka Nu tror jag Shiva blev glad!!!!
Den va´bra Ophelia, välkommen tillbaks, du har vart saknad. Shiva blir överlycklig, det är nog dags att ge han telefonnummret snart
Ophelia
17-08-2005, 19:52
Zarah P
17-08-2005, 19:54
CITAT (Ophelia @ 17-08-2005, 20:41) Här är jag. Min kära dator har genomgått en transplantation av ett livsviktigt organ (moderkortet) som slutade fungera  Har nu varit hos "doktorn" som transplanterat så nu fungerar lilla burken på nytt igen. Hej på er igen förresten Måste bara dra en historia: Mannen klagade bittert hos bartendern över att han mött sin hustru på en bordell. "Det är väl inget att vara olycklig över," sade bartendern, "egentligen är det ju romantiskt." "Romantiskt," fräste mannen, "jag trodde att hon var hemma och tog hand om barnen och hon trodde att jag var ute och spelade bowling. Och till råga på allt så vägrade bordellmamman att ge mig pengarna tillbaka eller en annan flicka!" *fnittrar åt historien*
Ophelia
17-08-2005, 19:56
CITAT (Ophelia @ 17-08-2005, 20:52)  :lol: :lol: Kanske skulle använda bongotrumman eller röksignaler!! Kul att "se" er även om Reserv gör mig lite besviken med att inte bytt till ett passande transanamn som skulle passa bättre med pumpsen storlek 48, tangakallingarna och sexiga bodyn :lol: Bytt???? Skulle väl faen våga byta namn här.  Jag tror du missat största karusellen, men efter den törs man varken ha en bild eller signatur, än mindre våga byta namn.  Dysterkvistarna vann den ronden, men jag tror att muntergökarna får revanch  Föresten, det är faktiskt inte storlek 48!! Det är "bara" 46
Ophelia
17-08-2005, 20:20
CITAT (Reserv @ 17-08-2005, 21:09) CITAT (Ophelia @ 17-08-2005, 20:52) Bytt???? Skulle väl faen våga byta namn här.  Jag tror du missat största karusellen, men efter den törs man varken ha en bild eller signatur, än mindre våga byta namn.  Dysterkvistarna vann den ronden, men jag tror att muntergökarna får revanch  Föresten, det är faktiskt inte storlek 48!! Det är "bara" 46  Hmmmm.....tror jag måste ha missat något med andra ord. Jag tycker du varjefall är himmelens gullig mot mig. Rart av dig och Shiva att skriva PM och undra var jag är. Sådant värmer Vet du att du och jag har nästan lika stora fötter. Jag har storlek 40, om du står lika stadigt som jag så är det verkligen bra
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|