AnitaO
pejori
den du laugh.gif
hur kan han vara så fet, när han p***ar jämt? smile.gif
Biggan_
Måste vara en konst att spara på "krutet" så det räckte till alla laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Sulawesii
Stackarn.... han måste haft en jobbig natt!
kristerh
CITAT (Birgitta P @ 13-08-2005, 11:59)
Måste vara en konst att spara på "krutet" så det räckte till alla laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Han har väl samlat på sig ett tag wink.gif laugh.gif
krister
zaaritha
Vilken häradsbetäckare!! rolleyes.gif
Ralf
CITAT (AnitaGg @ 13-08-2005, 11:48)
En riktig karla-karl minsann, Där ligger ni i lä grabbar -smile.gif)

Vad vet du om det?
Zarah P
CITAT (Ralf @ 13-08-2005, 20:39)
En riktig karla-karl minsann, Där ligger ni i lä grabbar -smile.gif)

Vad vet du om det?

Fördelen med att vara kvinna: Man vet hur många barn man har...! wink.gif
Tapio
Halaj!

Rolig notis, men jag undrar...

Det är väl så i djurvärlden att om honan inte har "vårkänslor" så låter den inte hannen komma till?

Håller det för osannolikt att samtliga honor skulle vara villiga samtidigt.

//T
Ina
CITAT (Tapio @ 13-08-2005, 21:05)
Det är väl så i djurvärlden att om honan inte har "vårkänslor" så låter den inte hannen komma till?

Håller det för osannolikt att samtliga honor skulle vara villiga samtidigt.

Hade samma tanke Tapio... här tog det flera veckor innan marsvinshonan som skulle paras släppte till för hannen. rolleyes.gif
Annki
Jag visste inte att "manlighet" låg i antalet producerade barn under en livstid... För mig är "manlighet" något annat. Tack o lov! biggrin.gif
AnitaO
CITAT (Annki @ 13-08-2005, 21:43)
Jag visste inte att "manlighet" låg i antalet producerade barn under en livstid... För mig är "manlighet" något annat. Tack o lov! biggrin.gif

Vilken himla tur då att det bara var ett skämt wink.gif ohmy.gif
adrian

Vikken skön kille... laugh.gif tongue.gif
Vicke
Vad gäller smågnagare och kaniner så kan de nästan alltid få ungar, det är inte så att de löper bara två ggr om året t.ex.. och det sägs ju att kvinnor som bor tillsammans till sist börjar få mens samtidigt, så vem vet, de kanske alla var brunstiga samtidigt.
Min hermelinhona (kanin) är väldigt förtjust i min dvärgvädurshane och skulle nog gärna skaffa barn med honom precis när som helst. rolleyes.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon