Monica R
Någon som kan hjälpa mig att tala om vad det här är för blomma?
Har lagt upp bilder i fotoalbumet.
Monica R
Jag har gjort ett fotoalbum men när man klickar på mitt namn finns det inget fotoalbum aktivt. Hur gör man?
Åsa, mälardalen zon 2
Du måste uppdatera din forumprofil för att albumet ska länkas till forumet. Din forumprofil hittar du om du klickar på "Din kontrollpanel" som du hittar bredvid ditt namn till vänster högt uppe på sidan.
Monica R
CITAT (Åsa @ mälardalen zon 2,14-08-2005, 15:08)
Du måste uppdatera din forumprofil för att albumet ska länkas till forumet. Din forumprofil hittar du om du klickar på "Din kontrollpanel" som du hittar bredvid ditt namn till vänster högt uppe på sidan.

Tack för det! Men hur gör jag sedan? Hittar inget om fotoalbum.
Åsa, mälardalen zon 2
När du kommer in i din kontrollpanel har du en meny till vänster på sidan. Precis under rubriken personlig profil hittar du "redigera profilinformation" klicka på den så får du upp en sida och bredvid en av rutorna står det "Användarnamn i ditt fotoalbum", fyll i ditt användarnamn i albumet där så länkas det till din profil.
Monica R
CITAT (Åsa @ mälardalen zon 2,14-08-2005, 15:19)
När du kommer in i din kontrollpanel har du en meny till vänster på sidan. Precis under rubriken personlig profil hittar du "redigera profilinformation" klicka på den så får du upp en sida och bredvid en av rutorna står det "Användarnamn i ditt fotoalbum", fyll i ditt användarnamn i albumet där så länkas det till din profil.

TACK så mycket för hjälpen!

Nu kanske någon kan säga vad det är för blomma?
Saturnus
Det ser ut som en Änglatrumpet tycker jag.
Monica R
CITAT (Saturnus @ 14-08-2005, 15:53)
Det ser ut som en Änglatrumpet tycker jag.

Jag tänkte också det först men jag har en sån och de här bladen är mycket större än ängelns och växer bara rätt upp....inga förgreningar.
kerstin z5-6
Stor Blomstertobak ? Nicotiana ?
kristerh
Jag tycker oxså det ser ut som blomstertobak wink.gif
krister
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon