Full version: Höjdhopp
Gillan
Nu hoppar Holm snart ohmy.gif
Håller alla tummar jag har rolleyes.gif rolleyes.gif
Hoppas han tar hem det rolleyes.gif
Inga från Närke
Hoppas jag med.
Ciczi
fast just nu ser det lite illa ut.

Ciczi
humla
Trist!

Måste vara jobbigast för honom, med alla förväntningar på sig om att ta guld. Man kan ju inte lyckas jämt!

Och nu kommer alla sportkommentatorer ställa massor av onödiga frågor såsom; Hur känns det, Vad gick fel, Vad kände du när du hoppade sista hoppet osv. Jag menar, det är klart att det inte känns särskilt kul!
mayababy
Skit oxå vilket antiklimax!!!!!!!!!!!!!!!! mad.gif
ifibi
Snöflinga
Visst ställde man förväntningar högt på en 3:e guldmedalj, men så blev det icke ...... Fast värst tror jag Stefan Holm lider unsure.gif

Det måst vara jobbigt att ha hela nationens tryck på sig och för att inte tala om sitt eget och sedan stämmer ingenting sad.gif

Men vadå, "det är ju bara idrott" som klyftiga Klyftan säger, när hon tröstar sin sambo......... Helt rätt smile.gif

Sedan blir jag så trött på alla sportreferenter som uttalar sig om att detta att "detta var ett riktigt dåligt hopp" m.m. mad.gif Gör det bättre själva då........ Går det bra då är allt bra, men ingen medalj, då är det bara uselt blink.gif
Usch
Gillan
sad.gif Ja det var ju synd att det gick som det gick, men han kommer igen smile.gif
Allt kan ju inte gå som på räls jämt ohmy.gif wub.gif
gammelnalle
den enda sport som intresserar mig...

hopp

jag hoppar över sportsidorna

smile.gif smile.gif smile.gif

(jag tror att ursprunget var Lasse Åbergs..????)

b
Gillan
CITAT (gammelnalle @ 16-08-2005, 05:36)
den enda sport som intresserar mig...

hopp

jag hoppar över sportsidorna

smile.gif smile.gif smile.gif

(jag tror att ursprunget var Lasse Åbergs..????)

b

laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon