Ingrid på Västkusten
Hallon,

Fler som fått spam ifårn frohuset.nu?

Tänk att ens e-mailadress blir uppsugen och vidaredistribuerad - det är bara så man KRÄKS!

Bojkotta Fröhuset!!
Med alla krafter! Oseriöst att skicksa spam!

Ingrid
Åsa, mälardalen zon 2
Japp jag har också fått spam från fröhuset som jag slängde direkt, mej kommer de inte få som kund.
Cilla
Vilken hemsida... När man slår på "gurka" får man upp en rad bilder och den beskrivande texten "vit gurka", "grön gurka" etc...

Vilka är dessa fröhus-jeppar?
Almdalen
Nyfiken som jag är sökte jag på Fröhusets hemsida och där finns en tävling man kan delta i. Det hela går ut på att man skall uppge mail adresser till sina vänner, så många som möjligt.
Kanske är det så att ni har "Vänner" som uppgett er adress.

Man skall inte dömma...... rolleyes.gif
Ingegerd
Inger GMT
Jag har också fått spam från Fröhuset. Och jag är helt säker på att jag inte har vänner som lämnar ut min adress. Gjorde som Åsa , slängde direkt.
Inger
Ingrid på Västkusten
Tjaaa-a mailet kom inte till min oficiella mandelmazza-adress utan till min hemadress.
Inga som är mina vänner skulle göra så - det vet hur jag ser på kedjebrev och sånt.

Antagligen dammsugit gamla Odla.nu-forumet. Det är ju fler som gjort så - garden.se dem skickade jag elaka mail till flera gånger - påstod att NÅGON hade rekomemnderat mig etc etc.
Bara att ställa sig upp och vråla åt dem VEM rekommenderade mig??!!??

Usch så ilsk jag blir - i vår härliga trädgårdsvärld med - det är ju det som känns extra rysligt för mig.

Hälsar ingrid

PS Förresten - kollar man på deras sida så har de följande kontaktadress och de svarar enbart på e-mail skriver det inte ETT telefon-nummer GRR; men här är deras kontaktdetaljer.

Fröhuset i Johanneslund c/o Sjöberg
Alsike Johanneslund
741 92 KNIVSTA
Tyr
Jag fick också mail från Fröhuset med uppmaningen att jag skulle skicka vidare mailet till vänner. Det är garanterat ingen av mina vänner som har tipsat dom om mig och den hotmailadressen vilken mailet skickats till har endast synts en enda gång på ett annat forum och det är förmodligen där den har "dammsugits"

Sluga jäklar, men dom kan ju glömma mig som kund!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon