adrian
I söndagsbilagan så var hela familjen med och de skrev om vår kolonistuga med alla köttätande växter.

(tyvärr så tog de den stora bilden på den sida av huset som jag ännu inte hunnit göra klar... biggrin.gif )
*Felix matte*
Kul biggrin.gif .. att de hade reportage... men tyvärr så köper jag aldrig tidningen och har därför inte läst smile.gif sad.gif
kristerh
Jag har oxså slutat läsa kvällstidningarna pga deras sensationsskriverier, men hade jag vetat det här skulle jag köpt den ändå wink.gif
krister
Monica M zon 4
Attans! Jag som var och handlade och funderade på att köpa Aftonbladet men avstod! Hade vart kul att läsa om Adrian!
Ewa L
Måste kolla med min dotter, hennes sambo köper ofta Aftonbladet på söndagarna.

Kunde du inte ha sagt något i förväg? mad.gif tongue.gif wub.gif
adrian
nja jo kanske det... wacko.gif

jag kan lägga en större bild så det går att läsa vad de skrev, fast de skrev att vi åt wienerbröd (uäck!).

Sen var det en del andra fel, men så är det ju i "sensationstidningarna".. tongue.gif

ARTIKELN

Det är journalisten som skriver och jag har inte styrt eller sett detta innan det trycktes...
Airamya
Adrian, du är en klippa! Tack! Jag satt här o svor surt igårkväll över att jag missat detta och nu fick jag läsa artikeln ändå wub.gif
Har för övrigt funderingar på att åka upp till Örebro snart för att inhandla lite plantor av dig... hösten närmar sig och med den mitt flugproblem. Och jag har sån sumpmark på gården så det går inte att klippa gräsmattan - kan de trivas i det måntro?
adrian
Klippa?? Asch då... tongue.gif

Jag får hem massor med nytt om en och en halv vecka så om du vill ha nåt så hör av dig innan...

De kan nog trivas bra i din trädgård mina växer som 17 just nu utomhus, och de är otroligt vackra nu, jag lägger ut några bilder i morgon på de största... smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon