stina
Jag planterade en Henry Kelsey i höstas. En liten sak inköpt från Rosenposten. Nu är den 1,5 meter hög!!! Någon som har erfarenhet och som vet hur stor den blir??? Gillar den stenskarpt. Massor av blommor i en jättefin färg tycker jag. Just nu väntar jag på ett andra blomflor (massor av knoppar i toppen)

rolleyes.gif
kerstin z5-6
han är en klätterros som kan bli minst 2,5 meter -En underbar ros!
även vacker som friväxande
stina
Oj!!! Ja nog växer han rejält!! Han står friväxande hos mej, bara ett litet stöd för att han inte ska ramla ut över grusgången...
Anki V
Skulle man kunna ha honom "ramlande/vällande" över en halvstor hörnsten i en liten rosengård laugh.gif ?/Anki
kerstin z5-6
Jepp så har jag min
Anki V
Noterat till önskelistan!

En lämplig liten sak att förära lilla mamma till morsdag./Anki
kerstin z5-6
många av mina rosor gillar stora stenar smile.gif
Anki V
Är det där stenar som du baxat upp ur rabatterna eller har du fraktat dit dom?

Det kommer att se något liknande ut hos mig skilnaden är att "mina" stenar är mer runda.

Trots att dom är tunga och besvärliga när dom är på fel ställe så är det vansinnigt vackert med naturliga stenar wub.gif .
kerstin z5-6
Husgrundstenar, var lite liv om dem .. o att de inte skulle vara i raka rader -jag vann tongue.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon