kerstin z5-6

nu ska glasen i-sidor o tak ,och träpanel på sina ställen
men snart så smile.gif
pisanggoreng
Wow, snyggt!

(Och vi som tyckte att vi var rätt så snabba med vårt bygge...)
kerstin z5-6
Jamen ert har ju en fantastisk miljö-och var ju en annan typ -mer stooorprojekt laugh.gif DET är verkligen vackert!
Detta skulle bli ett litet frösåddsväxthus -men virket räckte till ett större... smile.gif
Anki V
Underbart!!

Hur stort är det?

Det ser större ut än min lägenhet i "stan".

Jag har ett från RUSTApå altanen
Helen i Piteå Zon 5
Superfint blir det rolleyes.gif tiden går fort, snart är det ju 1 jan-06, coh då är det ju dags igen biggrin.gif du får gott om plats för alla nya sådder / helen
adrian
Fuskigt med så där stor tomt... mad.gif smile.gif tongue.gif
Gåsis
Fuskigt med stor tomt - det kan man köpa för pengar, men en sån man/byggare är det nog svårt att få tag i på samma sätt laugh.gif
Jättefint blir det och avundsjuk är jag fast det inte är fint att vara blink.gif

/Åsa
kerstin z5-6
biggrin.gif Det är ca 20 kvm smile.gif smile.gif
Gissa om jag ska fröfrossa i vinter haha
Vidarebefodrar alla glada tillrop till byggare bob biggrin.gif
mulle
Härligt blir det!
På översta bilden syns en rabattkant i grått - vad är det?
Mulle
dammkillen
verkligen fint. kul färg
kerstin z5-6
Tack tack :9 rabattkanten , Mulle -är en vanlig lite fasad- heter det så? Planka -målad med samma linoljefärg som växthuset, håller med dej Dammkillen -jag gillar den färgen smile.gif -fast denna gång med färgpigmentet " Havegrå" ...

Min kompis gjorde ju Florum träväxthus förr

- så jag köpte på mej en hel del färgburkar -de är så fina tycker jag -de som görs med riktig linolja+ pigment:)
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon