Full version: Kattungarna
zaaritha
Att jag sitter här nu o fingrar på tangentbordet; beror på att Soya o Zorba försvann vid 15-tiden o har ej kommit hem, än.................. Sunny kom in, tack o lov!
Mamman har också vart ute o lockat o letat, o Christer o jag va´ute i timmar o letade.
Så--jag försöker hoppas fortfarande.
De försvann på ca 5 min., när jag tvättade håret, de har vart ute mycket,
men alltid kommit in igen.
Shit! Känns urjobbigt.
Immix
sad.gif Håller tummarna för att de dyker upp! Måste vara jättejobbigt. Hoppas att du fick någon liten blund i natt i alla fall trots oron...
Airamya
Har de dykt upp? unsure.gif
zaaritha
Ja! I går kväll vid 23-tiden kom en granne o knackade på.
Han hade Soya o Zorba i en korg, hade hittat dem i en bil, som stått parkerad vid församlingshemmet, SSU ungdomsgård!
Bilen hade stått där ett dygn. Som tur var;så var bilen inte låst!!
Han hade kollat bilen o sett kattungarna i baksätet!!
Undrar vad det är för folk som gör så????
Reserv
Jättehärligt att höra att dom är välbehållna och hemma. Hur gamla är dom nu? Krama om de små liven ordentligt från mig wub.gif
amaira
Vilken himla tur att de blev upptäckta!!

Glad att du har dem hemma igen wub.gif
Airamya
Vad skönt att höra att de kom hem igen. Vilken go granne som var tillräckligt driftig för att både undersöka bilen och se till att kattungarna kom hem.
*glad*
zaaritha
Ja--bilen står kvar än--vid fritidsgården--olåst. Antagligen stulen. En granne ringde polisen, de svarade att så´nt har de ej tid med!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon