Jasmin
Skickar bild enl Zulos önskemål! Kanske hjälper något. wub.gif
Fenja
Är den där verkligen perenn? De har sålt den här som krukväxt...
Mvh
Fenja
Jasmin
CITAT (Fenja @ 18-08-2005, 18:08)
Mvh
Fenja

Jo, du har rått i att den är såld som krukväxt men jag satte den i rabatten och där verkar den må bra! Där av min fråga om jag vågade låta den vara kvar i rabatten över vintern, och Zuza, förlåt jag döpte visst om dig. Mvh/ Jasmin. smile.gif
wolkenkrabber
CITAT (Jasmin @ 18-08-2005, 18:12)
Mvh
Fenja

Jo, du har rått i att den är såld som krukväxt men jag satte den i rabatten och där verkar den må bra! Där av min fråga om jag vågade låta den vara kvar i rabatten över vintern, och Zuza, förlåt jag döpte visst om dig. Mvh/ Jasmin. smile.gif

du döpte om igen laugh.gif ... Zazu
Fenja
Då tror jag att du ska ta in din innan det blir frost och förvara den som krukväxt under vintern. Om den är som vanlig myrten så vill den gärna stå svalt och ljust.
Mvh
Fenja
Jasmin
CITAT (wolkenkrabber @ 18-08-2005, 18:35)
CITAT (Jasmin @ 18-08-2005, 18:12)
Mvh
Fenja

du döpte om igen laugh.gif ... Zazu

Ojsan! Jag har visst haft väldigt bråttom i dag,märker jag. Skrivit helt tokigt, döpt om och stavat fel. Ber så mycket om ursäkt till Zazu, men som det heter, kärt barn har många namn. Vill också tacka för dom svar jag fått! Mvh/ Jasmin tongue.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon