|
Bettson
18-08-2005, 18:35
Eller ett helt paket. Denna galning är pastor och hatar Sverige, Sveriges kungahus, samt är glad att det var så mycket svenskar som dog i Thailand. Tror nog inte det räcker med ett helt paket lösa skruvar heller. Ange en titel på hemsidanBlir så benat upprörd att jag varken fick med underrubrik och fler stavfel än vanligt.
Ja, den där karln behöver mååånga paket skruvar. Fast...skruvarna kanske inte passar...när det kommer till kritan...
Bettson
18-08-2005, 18:45
CITAT (Scrollan @ 18-08-2005, 19:42) Ja, den där karln behöver mååånga paket skruvar. Fast...skruvarna kanske inte passar...när det kommer till kritan...  Nä, han har nog inte något att fästa skrivarna i
lavendel2
18-08-2005, 18:45
Blir bara full i skratt  ! Svenskar brukar alltid beskrivas som så torra och tråkiga! Att nån betraktar oss som djävulens avföda känns lite uppiggande! Fniss..Lavendel
Bettson
18-08-2005, 18:47
CITAT (lavendel2 @ 18-08-2005, 19:45) Blir bara full i skratt  ! Svenskar brukar alltid beskrivas som så torra och tråkiga! Att nån betraktar oss som djävulens avföda känns lite uppiggande! Fniss..Lavendel Fast har du kollat sidorna om kungahuset, Domsakvisst stämmahonom vilket jag tycker de gör fullkomligt rätt i.
Ophelia
18-08-2005, 18:53
Det är ju synd om honom. Han skulle säkert behöva vara på ett hem någonstans. Undrar om han kan sköta sig själv?
Bettson
18-08-2005, 18:57
CITAT (Ophelia @ 18-08-2005, 19:53) Det är ju synd om honom. Han skulle säkert behöva vara på ett hem någonstans. Undrar om han kan sköta sig själv? Jag vet nog inte om jag riktigt orkar tycka sýnd om honom. Han är pastor i en församling. Jag tycker nog mera synd om den församlingen i så fall. Sedan finns det ett gammalt uttryck som säger när man häver ur sig anklagelser man inte har någon grund för. Den som sa det , han vad det. Finns nog mer än ett lik i garderoben.
Ophelia
18-08-2005, 19:02
CITAT (Bettson @ 18-08-2005, 19:57) CITAT (Ophelia @ 18-08-2005, 19:53) Det är ju synd om honom. Han skulle säkert behöva vara på ett hem någonstans. Undrar om han kan sköta sig själv? Jag vet nog inte om jag riktigt orkar tycka sýnd om honom. Han är pastor i en församling. Jag tycker nog mera synd om den församlingen i så fall. Sedan finns det ett gammalt uttryck som säger när man häver ur sig anklagelser man inte har någon grund för. Den som sa det , han vad det. Finns nog mer än ett lik i garderoben. Tror han har lite problem. Skulle i normala fall inte rekommendera att dricka sig apkanon men jag tror han behöver sig en rejäl bläcka både mycket och ofta. Kan inte tänka mig att några hjärnceller skulle komma till skada. Han behöver nog slappna av lite.
lavendel2
18-08-2005, 19:04
CITAT (Bettson @ 18-08-2005, 19:47) Fast har du kollat sidorna om kungahuset, Domsakvisst stämmahonom vilket jag tycker de gör fullkomligt rätt i. Hej! Försökte..men min gamla skruttiga dator ville inte öppna den länken! Men varför bry sej om en sän här grej... det är bara att skratta åt och sedan ignorera..det är så uppenbart sjukt!
Anledningen till att det inte finns nånstans att fästa skruvarna är att detv är ett totalt tomrum, svart hål där hjärnan skulle sitta.  Att låta en sån där gå lös är juh nästan som att låta en ny Anna Lind mördare ströva fritt, vem faen vet vad den har i huvet och hur många röster som styr och ställer där.
wolkenkrabber
18-08-2005, 19:19
lol har ni sett detta först nu? svensk press har ju interviuat gubben, han är fullt frisk och beter sig som en någelunda normal gubbe, men han hatar helt änkelt sverige för att typ svergei ville sätta en pastor i sverige för att han jämförde homosexuell med något, ajja lång historia, tycker detär komiskt, han har en godhatescanda sida och en godhatesfag ellerom det var gays sida, som sagt, det är sådant folk som gör att jag avskyr religioner
Ophelia
18-08-2005, 19:47
Gubben behöver en rejäl påsättning!!
Ophelia
18-08-2005, 19:51
CITAT (Reserv @ 18-08-2005, 20:49) Nä.....han får väl vända upp röven och se vad som kommer Jag är på tok för oskuldsfull och gullig för att ens komma på tanken Kan förvisso tänka mig att ge honom lite spanking som en liten "förrätt"
CITAT (Ophelia @ 18-08-2005, 20:51) CITAT (Reserv @ 18-08-2005, 20:49) Nä.....han får väl vända upp röven och se vad som kommer Jag är på tok för oskuldsfull och gullig för att ens komma på tanken Kan förvisso tänka mig att ge honom lite spanking som en liten "förrätt"  Nja, ja, ja, det sista där tillhör väl en helt annan tråd va? Kinky sex, hmm, i dom lugnaste vattnen
Ophelia
18-08-2005, 20:04
CITAT (Reserv @ 18-08-2005, 20:58) CITAT (Ophelia @ 18-08-2005, 20:51) CITAT (Reserv @ 18-08-2005, 20:49) Nä.....han får väl vända upp röven och se vad som kommer Jag är på tok för oskuldsfull och gullig för att ens komma på tanken Kan förvisso tänka mig att ge honom lite spanking som en liten "förrätt"  Nja, ja, ja, det sista där tillhör väl en helt annan tråd va? Kinky sex, hmm, i dom lugnaste vattnen  Hmmm...det där med kinky vet jag inget om. Kan inte du berätta vad det är??
Ophelia
18-08-2005, 20:06
Bettson
19-08-2005, 08:18
CITAT (wolkenkrabber @ 18-08-2005, 20:19) lol har ni sett detta först nu? svensk press har ju interviuat gubben, han är fullt frisk och beter sig som en någelunda normal gubbe, men han hatar helt änkelt sverige för att typ svergei ville sätta en pastor i sverige för att han jämförde homosexuell med något, ajja lång historia, tycker detär komiskt, han har en godhatescanda sida och en godhatesfag ellerom det var gays sida, som sagt, det är sådant folk som gör att jag avskyr religioner Hej och hå,,, var tvungen att gå till andra tråden och slå upp lol. Underteckand gammal tant har inte sett eller hört detta förrän jag läste aftonbladet. Det som upprör mig lite är just att han utger sig för att vara religiös. Fast idioten säger att guds ord inte kan predikas utan hat. Jag avskyr verkligen när snedvridna personer använder religion för att nå sina syften, Jag fick faktistk kalla kårar utmed ryggen när jag läste hans sidor. Det var nästan så att det strömmade hat ut ur skärmen, håren reste sig överallt på kroppen. Kändes som riktig ondska faktiskt. Bläää.....
kristerh
19-08-2005, 08:24
CITAT (Bettson @ 19-08-2005, 09:18) det är sådant folk som gör att jag avskyr religioner Samma här, en massa idioter som använder religionen och svaga människor till sina egna syften har vi ingen hacker här på odla som kan "bearbeta" hemsidan, konstigt att ingen gjort det krister
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|