Sidor: 1, 2, 3, 4, 5
Ophelia
Och värre kan det bli!! laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Reserv
CITAT (Ophelia @ 20-08-2005, 19:36)
Och värre kan det bli!! laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Visst, våran ormgrop vi skulle ha, den kanske blir mindre och mindre. Om jag och Tropeden är en och samma och så är du också Tropeden sen vill säkert Pejori också vara med, så till slut så vart det kanske bara..........jag och jag kvar blink.gif wacko.gif wink.gif rolleyes.gif
Ophelia
CITAT (Reserv @ 20-08-2005, 19:39)
Och värre kan det bli!!  :lol:  :lol:  :lol:

Visst, våran ormgrop vi skulle ha, den kanske blir mindre och mindre. Om jag och Tropeden är en och samma och så är du också Tropeden sen vill säkert Pejori också vara med, så till slut så vart det kanske bara..........jag och jag kvar blink.gif wacko.gif wink.gif rolleyes.gif

Vilken egogrop laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Reserv
CITAT (Ophelia @ 20-08-2005, 19:40)
Och värre kan det bli!!  laugh.gif  laugh.gif  laugh.gif

FAst fördelen är juh att gropen inte behöver va´så stor tongue.gif
Ophelia
CITAT (Reserv @ 20-08-2005, 19:41)
CITAT (Ophelia @ 20-08-2005, 19:40)
Och värre kan det bli!!  laugh.gif  laugh.gif  laugh.gif

FAst fördelen är juh att gropen inte behöver va´så stor tongue.gif

Beror ju på hur stort ego man har. smile.gif smile.gif

Själv vill jag ha en så stor grop att jag och mina egon kan ligga utfläkta och se ut som avdankade ryska brottartanter biggrin.gif biggrin.gif
Reserv
Jag har nog inte så stort ego så det behövs, fast.....man vart ju uppgraderad till "dataguru", inte illa pinkat av en icke datakunnig person. sleep.gif Man kanske skulle söka jobb inom databranchen istället för att slita på diverse behandlingshem tongue.gif
Ophelia
Se till att ta bra betalt oxå. smile.gif smile.gif
Tropeden
Nu börjar det ju arta sig här... så om jag är du och ni är jag och vi är dom så betyder det ju att jag också får del av den feta lönen?!? Låter som en utmärkt deal... hit med kosingen bara!! laugh.gif laugh.gif

Så klart pejori också är jag, vem skulle det annars vara? Av alla 6400 medlemmar är minst en så där 6390 jag (och ni då följdaktigen också) så det är enklare att försöka luska ut vilka de återstående 5 är än att luska ut vem av oss som är vem, vi är ju alla en o samma... eller hur det nu var. Kanske jag får krypa in i den där madrasserade cellen jag med? Eller ännu hellre du då, som ju är jag. wacko.gif
Reserv
CITAT (Tropeden @ 20-08-2005, 19:58)
Nu börjar det ju arta sig här... så om jag är du och ni är jag och vi är dom så betyder det ju att jag också får del av den feta lönen?!? Låter som en utmärkt deal... hit med kosingen bara!! laugh.gif laugh.gif

Så klart pejori också är jag, vem skulle det annars vara? Av alla 6400 medlemmar är minst en så där 6390 jag (och ni då följdaktigen också) så det är enklare att försöka luska ut vilka de återstående 5 är än att luska ut vem av oss som är vem, vi är ju alla en o samma... eller hur det nu var. Kanske jag får krypa in i den där madrasserade cellen jag med? Eller ännu hellre du då, som ju är jag. wacko.gif

Härligt, jag bara älskar monologer tongue.gif Frågan är väl vad vi/jag har för sexuell läggning, Ophelia och Pejori är kvinntimmer, så är jag hetro, bi eller transsexuell då? blink.gif wacko.gif wink.gif Eller allt? Det blir trångt i den där madrasserade cellen om vi har fel om att jag är vi och ni är jag. blink.gif wacko.gif wink.gif
pejori
får väl för säkerhets skull ha ormgropen i cellen biggrin.gif biggrin.gif
shivas gungor blir kanon i taket, och man slår sej inte när du/vi/jag/ni landar laugh.gif biggrin.gif laugh.gif biggrin.gif
Ophelia
Petitesser det där med kön smile.gif Om vi ser till att vi/du tjänar pengar så ska jag och Pejori se till av de rullar. Förresten...är du möjligtvis lång, blond, blåögd och utan hjärna. jag och Pejori skulle kunna tänka oss att dela på en man med de egenskaperna?? Hmmmmmm...ja just ja....sedan är det där med karl..... wink.gif

biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Reserv
Kan jag bara få fråga, vem faen var det som var lokförare vid den här urspårningen? blink.gif wacko.gif unsure.gif tongue.gif
pejori
äh va f*n vi får inte va kräsna ophelia laugh.gif laugh.gif laugh.gif
man och man...vi får väl fejka om det kniper biggrin.gif biggrin.gif laugh.gif
Reserv
CITAT (Ophelia @ 20-08-2005, 20:17)
Petitesser det där med kön smile.gif Om vi ser till att vi/du tjänar pengar så ska jag och Pejori se till av de rullar. Förresten...är du möjligtvis lång, blond, blåögd och utan hjärna. jag och Pejori skulle kunna tänka oss att dela på en man med de egenskaperna?? Hmmmmmm...ja just ja....sedan är det där med karl..... wink.gif

Lång, gråhårig, blåögd, normalbegåvad och väldans mycket upptagen redan tongue.gif
pejori
CITAT (Reserv @ 20-08-2005, 20:18)
Kan jag bara få fråga, vem faen var det som var lokförare vid den här urspårningen? blink.gif wacko.gif unsure.gif tongue.gif

antingen var det ophelia eller så var det jag biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif laugh.gif
kommer inte ihåg, har taskigt minne smile.gif smile.gif smile.gif
gammal vet du laugh.gif
pejori
CITAT (Reserv @ 20-08-2005, 20:20)
väldans mycket upptagen redan tongue.gif

som sagt...man får inte va kräsen biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
har du fixat ett halvt fotbollslag, så vet du hur man gör.... biggrin.gif biggrin.gif
Ophelia
CITAT (pejori @ 20-08-2005, 20:19)
äh va f*n vi får inte va kräsna ophelia laugh.gif laugh.gif laugh.gif
man och man...vi får väl fejka om det kniper biggrin.gif biggrin.gif laugh.gif

Nä...helt vansinning att vara kräsen. I dagens läge kan man ju inte veta vem som är vad. laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Ophelia
CITAT (pejori @ 20-08-2005, 20:20)
Kan jag bara få fråga, vem faen var det som var lokförare vid den här urspårningen? blink.gif  :wacko:  :unsure:  :P

antingen var det ophelia eller så var det jag biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif laugh.gif
gammal vet du laugh.gif

Vi skyller på Tropeden. Blir jättebra. Om det inkommer protester så är det Bara att låtsas om som det regnar. laugh.gif laugh.gif
pejori
CITAT (Ophelia @ 20-08-2005, 20:24)
CITAT (pejori @ 20-08-2005, 20:20)
Kan jag bara få fråga, vem faen var det som var lokförare vid den här urspårningen? blink.gif  wacko.gif  unsure.gif  tongue.gif

gammal vet du laugh.gif

Vi skyller på Tropeden. Blir jättebra. Om det inkommer protester så är det Bara att låtsas om som det regnar. laugh.gif laugh.gif

VA!!! ohmy.gif ohmy.gif
regnar det? rolleyes.gif rolleyes.gif
hm...kommer inte ihåg biggrin.gif biggrin.gif
vi skyller på torpeden det blir bra det biggrin.gif biggrin.gif
Reserv
CITAT (Ophelia @ 20-08-2005, 20:23)
CITAT (pejori @ 20-08-2005, 20:19)
äh va f*n vi får inte va kräsna ophelia laugh.gif  :lol:  :lol:
man och man...vi får väl fejka om det kniper biggrin.gif  :D  :lol:

Nä...helt vansinning att vara kräsen. I dagens läge kan man ju inte veta vem som är vad. laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Hmm, för att va´ännu fulare i mun än vanligt, om jag är ni och ni är jag och så snackar vi om sex här.........det blir juh masturbation wacko.gif blink.gif unsure.gif ska man prata så öppet om det? unsure.gif
pejori
ja...alla snackar om att pussa grodor så dom blir prinsar laugh.gif laugh.gif
mina prinsar blir grodor när jag pussar dom laugh.gif laugh.gif laugh.gif
så det är skit samma, bara dom kan gräva och gunga biggrin.gif biggrin.gif laugh.gif
pejori
ja...vadå!!! ohmy.gif ohmy.gif
då har man ialla fall sex med någon man tycker om laugh.gif laugh.gif rolleyes.gif
Reserv
CITAT (pejori @ 20-08-2005, 20:28)
ja...vadå!!! ohmy.gif ohmy.gif
då har man ialla fall sex med någon man tycker om laugh.gif laugh.gif rolleyes.gif

Ja just det, vi har inte ont om ego här inte tongue.gif
Ophelia
CITAT (Reserv @ 20-08-2005, 20:20)

Lång, gråhårig, blåögd, normalbegåvad och väldans mycket upptagen redan tongue.gif

Hmmmmm....det där med att vara upptagen tar vi inte så hårt på. Ska fråga sambo om vi inte kan få låna dig lite i utbyte av mina tofflor. biggrin.gif biggrin.gif tongue.gif

Dra fram spaden och pumpsen...snart är det jobbtime laugh.gif
pejori
CITAT (Reserv @ 20-08-2005, 20:29)
CITAT (pejori @ 20-08-2005, 20:28)
ja...vadå!!! ohmy.gif  :o
då har man ialla fall sex med någon man tycker om laugh.gif  :lol:  :rolleyes:

Ja just det, vi har inte ont om ego här inte tongue.gif

nä för f*n...ego är mitt mellannamn biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Ophelia
CITAT (pejori @ 20-08-2005, 20:27)
ja...alla snackar om att pussa grodor så dom blir prinsar laugh.gif laugh.gif
mina prinsar blir grodor när jag pussar dom laugh.gif laugh.gif laugh.gif
så det är skit samma, bara dom kan gräva och gunga biggrin.gif biggrin.gif laugh.gif

Hmmm...jag tycks göra något fel. Mina paddor som jag ska pussa får en väldans fart och skuttar bort när jag kommer och ska släta av dem. smile.gif
pejori
CITAT (Ophelia @ 20-08-2005, 20:29)
Dra fram spaden och pumpsen...snart är det jobbtime laugh.gif

nä...snarare showtime... laugh.gif laugh.gif
ta med dej torpeden och shiva, så blir det riktigt drag...show biggrin.gif biggrin.gif
Ophelia
laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Nu vet jag vad du heter. Häck väck med anonymiteten. Du heter Pejori Ego Pejorison
pejori
CITAT (Ophelia @ 20-08-2005, 20:31)
CITAT (pejori @ 20-08-2005, 20:27)
ja...alla snackar om att pussa grodor så dom blir prinsar laugh.gif  :lol:
mina prinsar blir grodor när jag pussar dom laugh.gif  :lol:  :lol:
så det är skit samma, bara dom kan gräva och gunga biggrin.gif  :D  :lol:

Hmmm...jag tycks göra något fel. Mina paddor som jag ska pussa får en väldans fart och skuttar bort när jag kommer och ska släta av dem. smile.gif

det är det som är felet biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
håll dej till grodor, dom är inte lika snabba biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
pejori
CITAT (Ophelia @ 20-08-2005, 20:33)

Nu vet jag vad du heter. Häck väck med anonymiteten. Du heter Pejori Ego Pejorison

NU ÄR MIN IDENTITET UTE laugh.gif laugh.gif laugh.gif
nu får jag springa utav bara f*n biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
tänk vad kavaljerer det kommer att komma smile.gif smile.gif
skynda dej hit ophelia, jag kan inte hålla fast dom längre biggrin.gif laugh.gif laugh.gif
ska försöka låsa in dom i garderoben laugh.gif laugh.gif
yenny
Hi hi.... biggrin.gif ni är så sköna wub.gif
pejori
biggrin.gif biggrin.gif laugh.gif laugh.gif tror inte det här tåget någonsin får se en rälls igen biggrin.gif biggrin.gif rolleyes.gif
Ophelia
CITAT (pejori @ 20-08-2005, 20:36)
CITAT (Ophelia @ 20-08-2005, 20:33)
laugh.gif  :lol:  :lol:

NU ÄR MIN IDENTITET UTE laugh.gif laugh.gif laugh.gif
nu får jag springa utav bara f*n biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
tänk vad kavaljerer det kommer att komma smile.gif smile.gif
skynda dej hit ophelia, jag kan inte hålla fast dom längre biggrin.gif laugh.gif laugh.gif
ska försöka låsa in dom i garderoben laugh.gif laugh.gif

laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Reserv
Näe, det gick med en sån jädra fart att vi passerade sista rälsen för minst två sidor sen tongue.gif
pejori
japp...det är knappt syllarna kvar av det spåret biggrin.gif biggrin.gif smile.gif
shiva
Rälsen var väll för smart! Vem faan e så urbota dum att man ligger kvar när tåget kommer? Särskillt ett knas tåg med mer eller mindre perversa och identitetsförvirrade odlaiter! Om jag inte var jag utan en hon, då skulle jag inte få något gjort, skulle ligga kvar i sängen hela dagarna och pilla på mina tuttar! wub.gif
Ophelia
CITAT (shiva @ 20-08-2005, 21:04)
Rälsen var väll för smart! Vem faan e så urbota dum att man ligger kvar när tåget kommer? Särskillt ett knas tåg med mer eller mindre perversa och identitetsförvirrade odlaiter! Om jag inte var jag utan en hon, då skulle jag inte få något gjort, skulle ligga kvar i sängen hela dagarna och pilla på mina tuttar! wub.gif

Tror jag säkert att du skulle. wub.gif
pejori
visst skulle han...storbröstad som han skulle vara biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
föressten...du skulle nog hänga knäveck i gungan, så du nådde tuttarna bättre biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Ophelia
Då skulle jag inte se nåt...för mina skulle hänga i ögonen biggrin.gif biggrin.gif
pejori
CITAT (Ophelia @ 20-08-2005, 21:08)
Då skulle jag inte se nåt...för mina skulle hänga i ögonen biggrin.gif biggrin.gif

suck...det är lika illa här biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
får slänga upp dom på ryggen så jag inte trampar på dom biggrin.gif laugh.gif rolleyes.gif
Ophelia
Jag brukar ha mina som flugsmällor på sommaren. Ganska bra faktiskt smile.gif
pejori
mm....och skakar man överkroppen, så klappar dom "händerna" för en också biggrin.gif biggrin.gif
Ophelia
laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
pejori
vem kallade oss utslitna? biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
nu är vi på G igen biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Ophelia
Den är tråden är totalförstörd. laugh.gif laugh.gif laugh.gif
pejori
visst är den rolleyes.gif
Tropeden
Åsså skyller vi på tropeden... roten till det onda eller goda, eller hur de nu va?! Alltså tåget gick redan för flera timmar sen och tog spåret med sig, men vad gör det en lördagskväll? Men va då, hit med ormgropen bara! (blond e jag iallafall...) biggrin.gif

Hmm... jag har visst tullat på det berömda vinet, tror jag visst.
Ophelia
laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Ta du ett glas för mig med.
pejori
CITAT (Tropeden @ 20-08-2005, 21:42)
Åsså skyller vi på tropeden... roten till det onda eller goda, eller hur de nu va?! Alltså tåget gick redan för flera timmar sen och tog spåret med sig, men vad gör det en lördagskväll? Men va då, hit med ormgropen bara! (blond e jag iallafall...) biggrin.gif

Hmm... jag har visst tullat på det berömda vinet, tror jag visst.

det låter nått det laugh.gif laugh.gif
kan du gräva och gunga? biggrin.gif biggrin.gif rolleyes.gif
pejori
CITAT (Ophelia @ 20-08-2005, 21:43)
laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Ta du ett glas för mig med.

japp...drick tills vi blir snygga laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon