snofsan

Hon är lite svårfångad för hon skall alltid någon annanstans.

Det här är en av de första bilderna på familjens lilla kelgris. biggrin.gif rolleyes.gif laugh.gif
HippieSpellan
men snuuuuuuutt(blir så fånig som bara kattälskande tjejer blir) stora tassar?
Ophelia
En liten kittelikattfnatt wub.gif wub.gif wub.gif

Säkert alldeles fullibus smile.gif
Fenja
Mmmm, en sådan liten goding! wub.gif wub.gif Grattis till en ny, frisk och kry familjemedlem!
Mvh
Fenja
snofsan
Japp, fullibus och fnattig, och allting tyder på att hon får långa ben med tiden så jag bävar för allt städande efter alla nervälta blomkrukor..... ohmy.gif sad.gif unsure.gif rolleyes.gif tongue.gif
LadyG
Vilket underbart litet pyre! Åååh, de är så söta... Man kan ju gulla ihjäl sig på dem smile.gif

Lyllos dig Snofsan säger jag bara smile.gif
Katarina H
Vilken sötnos, jag blir så avundsjuk. Vår katt skulle dock inte gilla att få en ny katt i familjen! och han är så mysig som han är, men en kattunge är ju alltid så gó!
Inga från Närke
Vilken fin och stor trädgård du har Snofsan var inne och tittade i ditt album.
Där ligger det mycket arbete bakom.
Har ni iordningställt allt detta själva eller var det så när ni köpte det?
Zarah P
Så VACKER hon är! *tråna*

Nu blev jag såddär sugen på en ny "bebis" igen... wink.gif
Sulawesii
Jättefin!! wub.gif
snofsan
Hej Inga från Närke,

Angående min skånska trädgård finns här en tidigare tråd med kommentarer om du är intresserad av att läsa/veta lite mer. Kul att du tyckte om den. I år renoverar vi i villan så jag är inte ute i trädgården på landet. Den har vuxit hejvilt så det blir mycket att klippa i feb-mars. laugh.gif

Länk till tråden om min trädgård där katten skall vistas så småningom! smile.gif
zaaritha
Hon ser "vild" ut på ögonen!!
Och är SÅ vacker............
Berit

Hallå, jag tycker att vi är lite lika. Vild och vacker wub.gif wub.gif wub.gif men du är katt och jag är tik men vi kan vara vänner ändå tongue.gif
zaaritha
Berit; what do you mean??
Fenja
CITAT (Berit @ 20-08-2005, 00:19)

Hallå, jag tycker att vi är lite lika. Vild och vacker wub.gif wub.gif wub.gif men du är katt och jag är tik men vi kan vara vänner ändå tongue.gif

Hon är lika ljuvlig hon, lilla Majken va? Ta en massa nya bilder och visa oss när hon kommer hem!!

Grattis Snofsan, jag hoppas att du verkligen KÄNNER att du/ni gjort helt rätt nu!

Mvh
Fenja
Berit
CITAT (zaaritha @ 20-08-2005, 00:25)
Berit; what do you mean??

Zaarita, jag menar att Maiken är lite lik den katten och sen säger du vild ... och då tänker jag på "Vild och vacker" som Björn Skifs sjunger wub.gif
Berit
Tack Fenja, detta är en glädje, jag lovar att det skall bli många bilder wub.gif wub.gif
Fenja
CITAT (Berit @ 20-08-2005, 01:13)
Tack Fenja, detta är en glädje, jag lovar att det skall bli många bilder wub.gif wub.gif

BRA!! Emotser detta! Hon är ju bara SÅÅÅÅ söt!
Mvh
Fenja
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon