Full version: tråden för trams
Sidor: 1, 2, 3, 4
Ophelia
CITAT (pejori @ 20-08-2005, 23:08)
CITAT (zaaritha @ 20-08-2005, 23:06)
Vem är Shiva?

shiva äger trapetsen som ophelia ska gunga i laugh.gif laugh.gif

laugh.gif laugh.gif laugh.gif

God natt med er. Sov gott smile.gif smile.gif smile.gif
Reserv
CITAT (zaaritha @ 20-08-2005, 23:06)
Vem är Shiva?

Ormgropschefen, dom Japanska gungornas härskare och Stockholms gators Rambo tongue.gif
pejori
näpp...nu ska jag ta min dräktiga jycke och gå och lägga oss.... smile.gif smile.gif
natti och sov gott alla wub.gif wub.gif
Reserv
Sov gott Ophelia, vi syns i morron, kram på dig gumsan wub.gif
yenny
Ja man kanske skulle ge upp så man orkar i morgon också.... sov så gott alla sköna galningar wub.gif
zaaritha
What???? Korkad--begriper inte ett skvatt!
Reserv
CITAT (zaaritha @ 20-08-2005, 23:21)
What???? Korkad--begriper inte ett skvatt!

När tappade du tråden? Eller har du aldrig hittat den? unsure.gif rolleyes.gif
zaaritha
Hepp! Hittade den aldrig....................... wub.gif
Reserv
CITAT (zaaritha @ 20-08-2005, 23:27)
Hepp! Hittade den aldrig....................... wub.gif

Då har du att läsa hela natta då, för jag orkar inte dra alla inläggen i repris rolleyes.gif
zaaritha
Nja--det struntar jag allt i!
Ska gå ut med hund o get, nu!!
12345
är detta något att ta plats på odla.nu sidor för, det är ju bara trams. finns det inget vettigt man kan prata om..............
hälsn
12345
Reserv
CITAT (12345 @ 20-08-2005, 23:35)
är detta något att ta plats på odla.nu sidor för, det är ju bara trams. finns det inget vettigt man kan prata om..............
hälsn
12345

Välkommen in hit, det var juh just det du gick in på, en tramstråd. Det stog med stora bokstäver så det gick juh inte att missa. Eftersom den här tråden inte innehåller bilder så tar den en mikroskopisk plats i odla, så plats tar det inte. Men du är välkommen om du vill kasta dig in i galenskapen, annars så finns det massor av andra trådar och avdelningar som faller alla i smaken, här är det bara att välja och vraka. Det är det som är så bra med odla, det finns nåt för alla. rolleyes.gif
zaaritha
12345: vad gnäller du för? Du vet ju vad du gett dej in på!!
yenny
CITAT (12345 @ 20-08-2005, 23:35)
hälsn
12345

Det finns platts för allt här smile.gif det är därför det finns en avdelning för småprat som inte är trädgårds relaterat.

och vill man inte läsa tramset så slipper man , det är bara låta bil att öppna trådarna (speciellt denna är superenkel att hoppa över eftersom den heter tråden för trams biggrin.gif )
Reserv
CITAT (zaaritha @ 20-08-2005, 23:42)
12345: vad gnäller du för? Du vet ju vad du gett dej in på!!

Fy på dig Zaaritha, man säger välkommen innan man skäller ut dom mad.gif rolleyes.gif
Reserv
Och Jenny skulle väl lägga sig för en sådär en timme sen eller nåt i den stilen sleep.gif
yenny
CITAT (Reserv @ 20-08-2005, 23:44)
Och Jenny skulle väl lägga sig för en sådär en timme sen eller nåt i den stilen sleep.gif

mmm...jag vet... skulle bara kolla liiite till... men jag ska gå nu pappa... sov så gott wub.gif
zaaritha
Ber om ursäkt!! Jag är nog lite aggressiv i kväll!
pejori
CITAT (zaaritha @ 20-08-2005, 23:55)
Ber om ursäkt!! Jag är nog lite aggressiv i kväll!

buss på dom bara laugh.gif laugh.gif
zaaritha
Morr!!
Bjäbban
#skrattar så jag ramlar av stolen#
Aj, Aj! Kan inte vara nyttigt detta blink.gif
shiva
Jag inser nu vad "full som en kastrull" är för första gången sittande uprätt! Jag är så slut att jag önskar att jag låg i min säng, men den är så långt borta, tror nog att jag slaggar här över tagngettboordet med kanske lite drrömma ooom opheelia occ pejoris skinkor med halonsylt.....................................................
...................................................znaaaaarkkk...........drööööö
m.......
HippieSpellan
CITAT (zaaritha @ 21-08-2005, 01:15)
Morr!!

härmar geten?
pejori
CITAT (shiva @ 21-08-2005, 04:58)
Jag inser nu vad "full som en kastrull" är för första gången sittande uprätt! Jag är så slut att jag önskar att jag låg i min säng, men den är så långt borta, tror nog att jag slaggar här över tagngettboordet med kanske lite drrömma ooom opheelia occ pejoris skinkor med halonsylt.....................................................
...................................................znaaaaarkkk...........drööööö
m.......

den stackaren har mardrömmar tror jag biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif laugh.gif
Biggan_
f***n, missade det här kalaset igår sad.gif
man vill ju gärna vara med i planeringen wink.gif tongue.gif laugh.gif
Det var ju en smart idé med kryssen, men jag hade ju tänkt att dom som är i gungorna skulle ha ögonbindel, bara för spänningens stund rolleyes.gif rolleyes.gif rolleyes.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
pejori
det är väl bättre att dom som ligger ner har ögonbindel laugh.gif laugh.gif laugh.gif
då blir det ännu mera spänning biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Biggan_
CITAT (pejori @ 21-08-2005, 09:50)
det är väl bättre att dom som ligger ner har ögonbindel laugh.gif laugh.gif laugh.gif
då blir det ännu mera spänning biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Går inte! Ophelia och jag skall fotografera ju!
Ophelia
CITAT (Birgitta P @ 21-08-2005, 09:58)
CITAT (pejori @ 21-08-2005, 09:50)
det är väl bättre att dom som ligger ner har ögonbindel laugh.gif  :lol:  :lol:
då blir det ännu mera spänning biggrin.gif  :D  :D

Går inte! Ophelia och jag skall fotografera ju!

laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Glöm inte linsskyddet på!!!!
pejori
ÄH.... du får väl fejka in bilder på grand canyon istället biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
tror inte nån ser skillnad där biggrin.gif biggrin.gif rolleyes.gif
Reserv
CITAT (Birgitta P @ 21-08-2005, 09:48)
Det var ju en smart idé med kryssen, men jag hade ju tänkt att dom som är i gungorna skulle ha ögonbindel, bara för spänningens stund rolleyes.gif rolleyes.gif rolleyes.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Och om "olyckan" är framme då, så har helt plötsligt uttrycket "trångt om saligheten" fått en annan innebörd blink.gif rolleyes.gif
Fialotta
Ni är så härliga allihop...hinner inte vara inne så mycke...men jag finns i krokarna och spara en liten plats i gungan till mig tack tongue.gif laugh.gif

*vink*
Biggan_
CITAT (Reserv @ 21-08-2005, 11:01)

Det var ju en smart idé med kryssen, men jag hade ju tänkt att dom som är i gungorna skulle ha ögonbindel, bara för spänningens stund  :rolleyes:  :rolleyes:  :rolleyes:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

Och om "olyckan" är framme då, så har helt plötsligt uttrycket "trångt om saligheten" fått en annan innebörd blink.gif rolleyes.gif

Äsch, det märks väl om det blir fel! blink.gif blink.gif blink.gif laugh.gif laugh.gif
pejori
CITAT (Birgitta P @ 21-08-2005, 11:32)

Det var ju en smart idé med kryssen, men jag hade ju tänkt att dom som är i gungorna skulle ha ögonbindel, bara för spänningens stund  rolleyes.gif  rolleyes.gif  rolleyes.gif  laugh.gif  laugh.gif  laugh.gif  laugh.gif  laugh.gif

Äsch, det märks väl om det blir fel! blink.gif blink.gif blink.gif laugh.gif laugh.gif

vad inte för säker rolleyes.gif rolleyes.gif
det kan ta en ända med förskräckelse biggrin.gif biggrin.gif laugh.gif laugh.gif
Biggan_
CITAT (pejori @ 21-08-2005, 11:36)

Det var ju en smart idé med kryssen, men jag hade ju tänkt att dom som är i gungorna skulle ha ögonbindel, bara för spänningens stund  rolleyes.gif  rolleyes.gif  rolleyes.gif  laugh.gif  laugh.gif  laugh.gif  laugh.gif  laugh.gif

det kan ta en ända med förskräckelse biggrin.gif biggrin.gif laugh.gif laugh.gif

Hur ser en sån ända ut? ohmy.gif ohmy.gif laugh.gif
Biggan_
CITAT (pejori @ 21-08-2005, 11:36)

Ja,stringen måste av! ohmy.gif blink.gif blink.gif blink.gif laugh.gif laugh.gif
Biggan_
Kom på att vi nog skulle ha skrivit med gult i denna tråden! laugh.gif laugh.gif laugh.gif
pejori
CITAT (Birgitta P @ 21-08-2005, 13:39)
Kom på att vi nog skulle ha skrivit med gult i denna tråden! laugh.gif laugh.gif laugh.gif

inte då biggrin.gif biggrin.gif
det är ju en tramstråd ju laugh.gif laugh.gif biggrin.gif biggrin.gif
string är inget bra, dom skär in smile.gif laugh.gif rolleyes.gif
mamelucker ska det vara..... laugh.gif laugh.gif biggrin.gif biggrin.gif
Tropeden
mamelucker är mums... tongue.gif
Reserv
CITAT (Tropeden @ 21-08-2005, 17:44)
mamelucker är mums... tongue.gif

Mums??? för en get då? blink.gif
Tropeden
CITAT (Reserv @ 21-08-2005, 18:04)
CITAT (Tropeden @ 21-08-2005, 17:44)
mamelucker är mums...  :P

Mums??? för en get då? blink.gif

laugh.gif det också... och för bakfylla. laugh.gif
pejori
NU tappade jag tråden ohmy.gif ohmy.gif
eller menade du att du drar dom över huvudet? smile.gif smile.gif
Tropeden
CITAT (pejori @ 21-08-2005, 18:38)
NU tappade jag tråden ohmy.gif ohmy.gif
eller menade du att du drar dom över huvudet? smile.gif smile.gif

Nåt sånt... tongue.gif
AnitaO
CITAT (Tropeden @ 21-08-2005, 18:47)
NU tappade jag tråden ohmy.gif  :o
eller menade du att du drar dom över huvudet? smile.gif  :)

Nåt sånt... tongue.gif

Så synd att jag inte visste det i morse !!!
Vi åt kräftor i går ... med "tillbehör" wacko.gif wacko.gif
Biggan_
CITAT (AnitaGg @ 21-08-2005, 18:51)
CITAT (Tropeden @ 21-08-2005, 18:47)
NU tappade jag tråden ohmy.gif  ohmy.gif
eller menade du att du drar dom över huvudet? smile.gif  smile.gif

Nåt sånt... tongue.gif

Så synd att jag inte visste det i morse !!!
Vi åt kräftor i går ... med "tillbehör" wacko.gif wacko.gif

Ophelia
BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAACK AGAIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! laugh.gif laugh.gif
Ophelia
Nu en rolig historia:

Alla vuxna ogillade våld utom Christer
för han gillade sadister.
Biggan_
CITAT (Ophelia @ 03-09-2005, 16:59)
BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAACK AGAIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  :lol:  :lol:

Ja, vi fotografer måste ju hinna med lite taktiksnack innan partajet går av stapeln rolleyes.gif
Vad säger du om lite klipulver att sprida ut? ohmy.gif smile.gif kan väl bli väldigt orginella bilder då eller? laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Ophelia
CITAT (Birgitta P @ 03-09-2005, 17:57)
BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAACK AGAIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  laugh.gif  laugh.gif

Ja, vi fotografer måste ju hinna med lite taktiksnack innan partajet går av stapeln rolleyes.gif
Vad säger du om lite klipulver att sprida ut? ohmy.gif smile.gif kan väl bli väldigt orginella bilder då eller? laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Utmärkt idé. Elakt och bra. laugh.gif laugh.gif

Det är inte så att du har horn i pannan? Svans VET jag att du inte har laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Biggan_
CITAT (Ophelia @ 03-09-2005, 18:01)
CITAT (Birgitta P @ 03-09-2005, 17:57)
BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAACK AGAIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  laugh.gif  laugh.gif

Utmärkt idé. Elakt och bra. laugh.gif laugh.gif

Det är inte så att du har horn i pannan? Svans VET jag att du inte har laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Häxor har inte svans! laugh.gif laugh.gif laugh.gif
pejori
så ni menar ...att bara för att djävlas, så kommer ni att smeta in gungpinnen med klipulver!!!! ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif
DÅ vet jag var klådan kommer att sitta laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon