Full version: Bild i inlägg?
Wargen
Har fortfarande inte hittat svar på hur man lägger in bild från sin hårddisk i ett nytt inlägg? Vad jag vet så har jag ingen Url att lägga in. Hur jag än söker på egenskaper på min bild så står det ingen Url-angivelse. Jag har ett album på odla.nu men jag vill alltså komplettera text i ett inlägg med en bild. Hittar inget på Faq heller... huh.gif
Betty
Om jag har förstått saken rätt så måste du flytta ut bilden ut på nätet (t.ex. till ditt album på odla) och sen hämtar du den där.
Wargen
Tack för tipset. Men jag kan ju bara lägga ut begränsat med bilder på albumet och ibland vill man kanske skicka en bild som inte passar i ett album. Ett himla krångel om man ska lägga till och ta bort bild i album varje gång man vill bifoga en bild i ett inlägg. Har provat att klippa och klistra direkt från hårddisken men det gick INTE. Besviken.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon