Full version: Tråkigt..
Fröis
När det är soligt på helgen så tänker man att man ska göra något roligt.. men det ända roliga jag gjort är tvätta fönster ,tvättat, lagat mat och köpt två pelargoner. Nu är helgen snart slut och man ska jobba i en hel vecka igen. sad.gif
Gillan
Jag är rätt övertygad om att man måste tillåta sig
att även "bara" göra sånt man har lust till rolleyes.gif rolleyes.gif
Fröis
ja.. men vet inte vad jag har lust till. Jo, ville åka till IKEA men har inte så mycket pengar och så är det ganska långt att bara åka och titta.
råse-marie
Men tänk va kul när du har jobbat och till nästa vecka är det lön och DÅ
kan du åka till IKEA unsure.gif tongue.gif ( försöker tänka possitivt ...... laugh.gif
wolkenkrabber
gå ut på en promenad eller cyklet tur, det bruakr vara tillfredställande och tidsfördrivande
AnitaO
Avsluta kvällen med en bra film och lite gott att tugga på smile.gif
Fröis
Har varit ute på en promenad nu och ska äta lite gott sen. Ibland har man bara dagar så inget känns kul. Men förhoppningsvis blir det bättre.

Ja snart e det lön.. rolleyes.gif då blir det shopping på IKEA tongue.gif tongue.gif
Fröis
Nu ska jag spela lite "rabattspel".. smile.gif
snofsan
Hela den kommande veckan kan du njuta av den fina utsikten genom dina nytvättade fönster, bli glad åt dina fina (blommande?) pelargoner och inte stressa med tvätt.

Du kan koppla av på kvällarna och njuta av det du har gjort, vistas utomhus och unna dig lediga kvällar, så sörj inte.

Precis som råse-marie tycker jag man borde se saker och ting positivt.

Och i morgon är det en ny dag! biggrin.gif
Fröis
En bild från min kvällspromenad. Hade tur att solen kom fram en stund

Biggan_
CITAT (Fröis @ 21-08-2005, 20:04)
En bild från min kvällspromenad. Hade tur att solen kom fram en stund

Vacker bild smile.gif
Har du tråkigt ikväll så kan du väl läsa lite trevliga trådar här biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon