snofsan
Nu har jag lagt in lite nya foton på kissen i mitt album. Här är ett:
pejori
OOO så söööt!!!! wub.gif wub.gif wub.gif
AnitaO
Kattungar är fullständigt bedårande söta
wub.gif
snofsan
Och busiga och växer fort! laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Biggan_
Gullig! Man blir sugen ju rolleyes.gif
Fenja
wub.gif wub.gif
Mvh
Fenja
Snöflinga
Jättesöt, vill krama tongue.gif Har den blivit rumsren än och hur har du gjort ?

En vän som har kattungar, 8 v. gamla har fått rådet att doppa deras nosar i förolyckat bajs, för att sedan krafsa med deras tassar i sandlådan, låter grymt tycker jag ohmy.gif

Någon annan som har något bättre tips unsure.gif
Fenja
Jag brukar ta kattungen och avföringen och sätta i lådan så brukar de fatta ganska fort. Din kompis kan också ställa ut flera lådor på de ställen de "misslyckas" på så brukar det snabbt gå upp ett ljus.

Jag sätter en låg låda med kattsand precis utanför ingången till bolådan så att det första de trampar i när de börjar komma ut är kattsand. Det är sällan några problem med rumsrenhet när man gör så.
Mvh
Fenja
Anki på Öland
En sån himla söt liten Asta!!!
Anki
pejori
CITAT (Fenja @ 21-08-2005, 22:51)
Jag brukar ta kattungen och avföringen och sätta i lådan så brukar de fatta ganska fort. Din kompis kan också ställa ut flera lådor på de ställen de "misslyckas" på så brukar det snabbt gå upp ett ljus.

Jag sätter en låg låda med kattsand precis utanför ingången till bolådan så att det första de trampar i när de börjar komma ut är kattsand. Det är sällan några problem med rumsrenhet när man gör så.
Mvh
Fenja

så gör jag med smile.gif smile.gif
kan man begränsa deras yta så är det en fördel wub.gif wub.gif
får dom stort utrymme ibörjan hittar dom inte till lådan wub.gif wub.gif
DOPPA NOSAR ÄR DJURPLÅGERI!!!!!! mad.gif mad.gif mad.gif
Kathy
CITAT (snofsan @ 21-08-2005, 18:15)
Nu har jag lagt in lite nya foton på kissen i mitt album. Här är ett:

wub.gif wub.gif wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon