Full version: Dagstur
*Felix matte*
Fredag 19-8-2005... grått och tidvis regn. Fler bilder finns i mitt
ALBUM

Fenja
TACK! wub.gif wub.gif Som balsam för själen.
Mvh
Fenja
mulle
Underbara bilder, tack!
Mulle
stina
Tack!!!

Jag har varit vid Björkliden 3 somrar när jag var barn. Men då fick man ta tåget - bilvägen fanns inte!!!!
amaira
"Balsam för själen" var bra uttryckt wub.gif wub.gif wub.gif
Berit
Otroligt vackert. Storslagen natur wub.gif . Tack för att du visade bilderna smile.gif
Smekajsa
Sverige ÄR fantastiskt !!!

Vilka fina bilder. smile.gif
wolkenkrabber
är det en stor snö bid riksgränsen? trode det var tundra där uppe blink.gif mycket skall man lära sig om sitt land
*Felix matte*
Så kul att ni gillade bilderna trots att de inte ger rättvisa åt den storslagna naturen eftersom jag fick förminska dem så mycket (orkade inte ta bild för bild)

wolkenkrabber...inte konstigt alls att du inte vet hur det ser ut längst upp i landet... det finns folk i nedre delarna av landet som för bara några år sedan undrade hur mycket klockan var här när det var så ljust i julinatten!! ohmy.gif
silos
OJ OJ OJ vilken vilken underbar bild för min själ och ande och det gör även påverkan för kroppen;jag blir så lugn wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon