gammelnalle
Jaså vem är han då, undrar vän av ordning.... och vad har det på odlarforumet att göra??

smile.gif smile.gif smile.gif smile.gif

Robert (Bob) Moog var den konstruktör som först lyckades göra en komersiell Synthesizer (synt) bl.a. Minimoog. Detta skedde i mitten på 60talet.

Många av er minns säkert en "klassisk" skiva:

Switched on Bach, där Walter Carlos ensam stod för alla "instrument" (trickinspelning).... Han bytte senare namn (och kön) till Wendy Carlos

http://www.moogmusic.com/

odling då?`? Ja utan Bob Moog hade nog jag aldrig fått intresse för odling heller.....

smile.gif smile.gif smile.gif

björn

EDIT
hoppsan inte meningen att det skulle tryckas två gånger.... ber verkligen om ursäkt...
nilla
Blir nyfiken nu ... på vilket sätt har Moog fått dej intresserad av odling?
Var det den sortens odling som var poppis samtidigt som synten kom? rolleyes.gif

nilla
*Felix matte*
Som varandes dålig på att hålla koll på namn... nej jag har ingen aning om vem han var wink.gif men jag skulle gärna ha lyssnat på något av han om det funnits på nätet... letade sad.gif
Fille
själv såg jag elegant machinery på malmö festivalen

sveriges bästa synthpop band..
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon