Full version: Rosenlust :D
Kompost
Berätta vad ni har för erfarenheter av Rosenlust så andra får reda på...

Mina erfarenheter är dåliga: Beställde tre varor, fick två. Av det jag fick var en påse lökar helt ok, den andra skulle vara rosen Blue Moon, en snygg lila ros, men som dessvärre efter ett par förväntansfulla odlingmånader visade sig vara en taskig nickande ljusrosa ros med klent växtsätt.
Självklart kan jag inte acceptera rosen, men har efter två (snälla) mail inte fått svar!
Hur är det för er?
Zazu
från rosenlust har jag inte direkt dåliga erfarenheter, förutom en påse doftliljor som var lite möglig, jag beställde en blue mooon förra året, och den tror jag faktiskt är rätt laugh.gif wub.gif BILD
men däremot easyplant.... mad.gif ruttna skott, de skickade nya, ruttna igen! mad.gif så jag fick en amaryllislök i ersättning unsure.gif
om de inte svarar på mail, ring och klaga istället. sleep.gif

mvh zazu
kristerh
Jag har bra erfarenheter från bägge företagen (det är samma företag)
ang mail kan det dröja några veckor innan de svarar men det brukar komma unsure.gif har beställt krolliljor av dem nu från höstkatalogen, får se hur de ser ut.
krister
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon