Full version: Ett fantastiskt forum
Ann-Christine
Ville bara säga att jag tycker det här forumet är så fantastiskt bra. Jag har fått mycket hjälp och tips härifrån både genom att läsa andras frågor och när jag skickat någon fråga själv. wub.gif
Eva St
Håller helt och fullt med dig. Det är helt enkelt toppen. Dessutom vanebildande men känns som en mycket bra vana.
Eva St
lolo
Hej! Ja, jag håller med dig, Ann-Christine! Våra olika erfarenheter och bakgrund ger verkligen ett unikt forum som man gärna tittar in i ett par gånger om dan! tongue.gif Ett av glädjeämnena i livet...... smile.gif Forumet verkar dessutom växa hela tiden så att vi blir fler! Jättekul!! laugh.gif
/Ann-Louise i Umeå smile.gif
pimpim
Hej!

Visst är det fantastiskt med detta forum. Ska flytta till hus med trädgård (för första gången i mitt liv wub.gif ) i sommar och behöver ju nog verkligen all hjälp jag kan få av er då smile.gif .

Hälsningar Pia
Adri-Anne
Och man får abstinensbesvär om man måste vara utan Odla någon dag. tongue.gif
Sylvia
CITAT (Adri-Anne @ 12-04-2003, 10:11)

laugh.gif Men man MÅSTE ju inte vara utan Odla, det är bara att logga på.... tongue.gif
Almdalen
biggrin.gif Detta är toppen, inga trista stunder man kan alltid komma och läsa eller skriva några inlägg. Tur man har datorn med sig så det är ingen risk att missa något. Det går lite långsamt när man använder modem och så måste man koppla ner ibland, men man kan inte få alllt.
wub.gif
Ina

Jag var på väg in på ett internetcafé flera gånger medan jag var i Ungern.... men jag lyckades hålla mig! wink.gif biggrin.gif rolleyes.gif
lisen
Och vi är ju så roliga och trevliga åxå. wub.gif laugh.gif
Eva St
Då kan man lugnt säga att du har lite att gå igenom nu då. Hade fullt upp efter min Sälenvecka i vintras och intensiteten på forumet lär ju knappt ha blivit mindre intensivt så här års. Din fritid är med andra ord räddad ett tag framöver. Men det är banne mig inget tråkigt jobb.
Eva St
Ina
CITAT (Eva St @ 12-04-2003, 22:52)
Då kan man lugnt säga att du har lite att gå igenom nu då. Hade fullt upp efter min Sälenvecka i vintras och intensiteten på forumet lär ju knappt ha blivit mindre intensivt så här års. Din fritid är med andra ord räddad ett tag framöver. Men det är banne mig inget tråkigt jobb.
Eva St

Mmmm... Skall hinna med att så och fixa med alla nyinköpta fröer, hinna ikapp här samt att skriva en redogörelse för kursen jag varit på... wacko.gif

Men det är bättre än att ha för lite att göra.... och det är ju roliga grejer alltihop!!! laugh.gif
Exotic
CITAT (Ina @ 12-04-2003, 22:46)

Jag var på väg in på ett internetcafé flera gånger medan jag var i Ungern.... men jag lyckades hålla mig! wink.gif biggrin.gif rolleyes.gif

[COLOR=red]Hej Ina...

Jasså du lyckades laugh.gif hoppas du hade det kaon därrrrr rolleyes.gif

Hej Exotic smile.gif
Christoffer
Instämmer fullt ut! wub.gif
Ina
Det var kanon! Fast lite lite växter..... mest asfalt, avgaser och hus... huh.gif
Det fanns några områden med lite grönt och en och annan gård mellan husen, men om man som jag mest promenerade i centrala Pest var det inte mycket grönt att titta på. Vi var ju där lite för tidigt för att få den riktigt tunga vårkänslan också. Men frön fanns där ju.... wub.gif Nu har jag varit och köpt lite fler såkrukor på Knalleland!
Borta bra men hemma bäst heter det ju.... laugh.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon