Såg att Jysk annonserade om oxiderade krukor i Zink i tre storlekar. Är det någon av er som vet om de är bra. Står inte vad det är för storlek på dem men de kostar mellan 49.50 - 69.50/ st.
Eva St
Fialotta
12-04-2003, 10:22
Ingen aning...men nu blev jag nyfiken,
vi har ett jysk här i närheten...måste åka dit o titta...
är dom fina så köper jag några stycken...
berättar senare om dom va bra!
De ser åtminstonde fina ut i annonsen om det sedan överensstämmer med verkligheten återstår ju att se. Dessutom bra pris.
Eva St
Fialotta
12-04-2003, 13:34
Hej Eva!
Dom va inte så tokiga alls...jag köpte 2 st utav den större storleken
ska ha dom på mina stolpar vid vägen.....rkomenderar dom i alla fall!
Inte så dyra heller!
Köp du
Vad bra då får jag nog ge mig iväg och införskaffa några. Men du hur stora var de största ungefär.
Eva St
Fialotta
12-04-2003, 21:40
Kanske något mindre än en vanlig hink....
här är det snö ännu så jag satte ner dom i källaren så länge,
om jag kommer ihåg så går jag ner och tar mått i morgon.
Åk o passa på ..tror dom går åt som smör...det är inne med
zink grejer nu
Jättebussigt!
De ska bli mina så fort de öppnar igen!!!!
Eva St
Zinkhinkar säljer dom i var och varannan blomsteraffär -"Plantagen" har hinkar och balkonglådor i zink i allt från den minsta storleken till över 10 liter och i olika färger dessutom.
Du hade helt rätt. De gick åt som smör. Kom inte iväg förrän nu och då var de slut men fick sätta upp mig på beställningslista för de som kommer nästa vecka. De tar slut lika fort som de kommer hem sa de i affären. Så nu hoppas jag att det finns tre stora hemma hos mig nästa vecka. Du var ju inte helt fel ute som åkte med en gång.
Eva St
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.