Full version: Nya balkongbilder
Jill-Ulrika
Har äntligen införskaffat mig en ny fin digitalkamera, en Sony DSC200 (tror jag det är) Har provat att ta lite balkongbilder nu. Resultatet finns i mitt odlaalbum. Balkongen är inte den djungel jag ville ha men jag gillar det ändå wub.gif
ejjan
Du har ju satt ut en målad lagerhylla, precis så har jag oxå tänkt mig (balkongen är snart klar efter renovering). Jag gillade det där ansiktet i hyllan. smile.gif
Jill-Ulrika
CITAT (ejjan @ 25-08-2005, 18:11)
Du har ju satt ut en målad lagerhylla, precis så har jag oxå tänkt mig (balkongen är snart klar efter renovering). Jag gillade det där ansiktet i hyllan.  :)

Ja, det är praktiskt med lagerhyllor. Min klarar sig bra ifrån fukten eftersom jag har en indragen balkong. Även golvet är gjort av hyllplan från en IKEA-lagerhylla, det blev billigare så än att köpa färdig trätrall. Det blev lite jobb med slipande och lack men det funkar.
Kul att du gillar ansiktet, det har jag gjort själv smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon