Christer i Falköping
Och överst står det välkommen tillbaka och när jag senast var inloggad, vanligtvis för några minuter sedan. Är det min dator som hittar på något eller har fler upplevt detta?
Christer.
Susanne i Linköping
Att forumet kan vara konstigt har jag upplevt, men inte som du beskriver det. En tanke dock: kan det ha med dina cookie-inställningar att göra? Någon korrupt cookie (något långsökt, kanske)?

Tar man bort cookien loggas man ju ut, det var det jag tänkte på.
Christer i Falköping
Funderade på det, så jag har rensat alla cookies och cacheminnet för att se om det blir skillnad, men inte då. Nu gjorde den likadant igen mad.gif
Christer.
Berith
Men.... unsure.gif det är väl när man rensar cookies som man ramlar ur?
Christer i Falköping
Jo visst är det så. Men jag tänkte att om jag rensar ur alla cookies och börjar om, så kanske problemen slutar. Men icke! Det blir likadant igen.
Christer.
Berith
Jaha... ja då vet jag inte vad som är fel. rolleyes.gif wink.gif
pejori
testa med att köra ett spyware program.....det låter som en spion är inne.
mulle
Jag upplever det samma men bara då jag är inne i fotoalbumet - det är knappt så att jag hinner lägga in en bild så är jag utloggad.
Mulle
Muguet
CITAT (Christer i Falköping @ 25-08-2005, 20:23)
Och överst står det välkommen tillbaka och när jag senast var inloggad, vanligtvis för några minuter sedan. Är det min dator som hittar på något eller har fler upplevt detta?
Christer.

Jag upplever samma sak som du, att inlägg som inte är lästa markerats som lästa. Detta började idag.

Vid närmare eftertanke så fick jag en uppdatering av min webbläsare igår, kan det ha någon inverkan???
wink.gif sad.gif wink.gif
Christer i Falköping
Har kört Spybot och utan resultat. Knepigt mad.gif
Christer.
pejori
hmmm....svårt det där med trojaner och spyware unsure.gif
körde en djupscann på min idag...234 spionfiler fick jag bort smile.gif smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon