ejjan
Har länkat några sidor förut men nu lyckas jag inte sad.gif . Har kanske glömt hur jag gjorde wacko.gif

Alltså hur länkar man till sidor man vill att andra ska få se????
AnitaO
Menar du i ett inlägg?
I så fall klicka bara på knappen "länk" och fyll i sidans URL samt ange ett namn du vill.
ejjan
då testar jag väl då!

Det funkade! Tack Anita! Så här har jag inte gjort förut - och ändå har jag länkat och klarat det (undrar hur jag gjorde då)!
ejjan
Nästa fråga då laugh.gif Hur gör jag för att visa den som en bild istället. Det står bara att dynamiska sidor i IMG-taggar inte är tillåtna. Ska inte vara copyright-skyddat, har varit inne och läst och det verkar som om man får använda bilder därifrån (vissa undantag dock).

Kan nån hjälpa mig igen? unsure.gif

(gjorde så här: kopierade sidans namn från Adressen i adressrutan ovan och klistrade in den i knappen "bild") Oj nu fattar jag snart inte själv wacko.gif biggrin.gif
pejori
CITAT (ejjan @ 26-08-2005, 20:46)
Nästa fråga då laugh.gif Hur gör jag för att visa den som en bild istället. Det står bara att dynamiska sidor i IMG-taggar inte är tillåtna. Ska inte vara copyright-skyddat, har varit inne och läst och det verkar som om man får använda bilder därifrån (vissa undantag dock).

Kan nån hjälpa mig igen? unsure.gif

(gjorde så här: kopierade sidans namn från Adressen i adressrutan ovan och klistrade in den i knappen "bild") Oj nu fattar jag snart inte själv wacko.gif biggrin.gif

högerklicka på bilden istället, och välg egenskaper och adress, som du klistrar in i bild.
ejjan

Jippi, jag klarade det! Tack så jättemycket Pejori!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon