Full version: Fota blommor...
Anki V
Idag har jag varit ute och fotat i min "vilda" rabatt och det var minsan inte så lätt som jag trodde.

I alla fall så är jag tuff (eller kanske omdömmeslös) nog att lägga ut bilderna till "allmän" beskådan.

Det är första gången jag fotat med en digitalkamera så ha lite överseende biggrin.gif .

/Anki
Fenja
Trevliga blommor och bilderna är helt ok! Du kommer underfund med nur det funkar till slut... jag kunde inte ta närbilder överhuvudtaget innan Oldwolfie visade mig hur min kamera fungerar!! rolleyes.gif laugh.gif wub.gif
Mvh
Fenja
AnitaO
Det var jättefina bilder tycker jag smile.gif
Jag har också en Europeana som jag planterade i våras.
Vacker är den, även om den lätt "nickar" som du skriver.
kerstin z5-6
Tjuusig stockros -jag är rysligt svag för dem smile.gif
Ophelia
Tack för titten. Så fin stockros du har. Bilden du tagit på solhatten var kanon!! Första tanken var en medelhavskänsla innan jag läste underskriften. Jag vet inte varför men jag gillade den speciellt mycket smile.gif Det gjorde du bra!! biggrin.gif
pisanggoreng
Fint.

Vad ska det bli av "gropen"..?
Anki V
Tack för alla uppmuntrande svar. Det var riktigt kul attt fota blommorna och övning borde ge färdighet

Nu står en egen digitalkamera på önskelistan. Jag tycker det är lite synd att jag inte "kom över" kameran tidigare så jag kunde dokumentera alla växterna, nu är det ju på slutet och det mesta har blommat över. Rabatten har verkligen varit en färgexplosion utan funderngar på vad som passar ihop eller inte.

pisanggoreng!
"Gropen" är förverkligandet av en dröm som jag haft länge. Nu ar vi kommit så pass långt på sommarstugan att även lite "lyxprojekt" kan få sin tid.

Rosendrömmar

/Anki
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon