renate
Det var länge sedan jag lade in bilder i mina album här på odla.Tycker det är lite jobbigt och lägger in på 2 ställen och redigera dubbelt. Odla godkänner bara bilder på högst 100 kb.
Min trädgård i augusti.
Ophelia
Tack så mycket. Det där var roligt att få se. Vilka underbara flox!!!!!!!!!! Du har ju en hel häck!!!!!!!!!! smile.gif smile.gif smile.gif wub.gif
Inga från Närke
CITAT (Ophelia @ 27-08-2005, 12:44)
Tack så mycket. Det där var roligt att få se. Vilka underbara flox!!!!!!!!!! Du har ju en hel häck!!!!!!!!!! smile.gif  :)  :)  :wub:

Instämmer. Tack för titten.

Vilken gullig bild av dina djur.
Kajsa
Den vita gentianan var vacker, har du namnet , och ditt bestånd av Cimicifuga, vilken stor och grann tuva.
Får du tillbaka kungsliljorna varje år ? Tack för titten. biggrin.gif
shiva
CITAT (Ophelia @ 27-08-2005, 12:44)
Tack så mycket. Det där var roligt att få se. Vilka underbara flox!!!!!!!!!! Du har ju en hel häck!!!!!!!!!! smile.gif smile.gif smile.gif wub.gif

Det var verkligen fint och välvårdat.
Ser fram emot en bild på Ophelia`s häck! tongue.gif
renate
CITAT (Kajsa @ 27-08-2005, 19:06)
Den vita gentianan var vacker, har du namnet , och ditt bestånd av Cimicifuga, vilken stor och grann tuva.
Får du tillbaka kungsliljorna varje år ? Tack för titten. biggrin.gif

Den vita Gentianan heter: Knippgentiana 'Gentiana asclepiadea alba'
Kungsliljorna kommer tillbaker varje år,och fler blir det de frösår sig här.Nu tar jag bort fröerna så gott det går,har samlat en hel del.
Mina Cimicifuga trivs tydligen,de blir större och större.
kerstin z5-6
tack för en trevlig trädgårdsvandring -dina vackra vita cimicifuga -har jag upptäckt först i år -sökt dem sedan jag såg en bild från Monets trädgård -där bildtexten var fel ...
De är underbara -Så kul att se hur du har det !Fina kissar
Hälsar smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon