Full version: Testing, testing...
Wargen
Nähä! Det gick INTE! Ursäkta en novis, men jag tycker allt är himla krångligt när man ska ska skriva inlägg. Det har avhållit mig från att vara aktiv i forumen. Jag är självlärd och har ändå lyckats göra en hemsida på Tripod, visserligen med hjälp av mallar, men ändå inte så svårt. Hade aldrig hört talas om "taggar" innan jag kom till odla.nu. Måste man vara EXPERT på data för att kunna vara med? Gillar ändå odla.nu som jag anser vara bästa trädgårdssiten i landet. Får väl fortsätta nöja mig med att skicka ord....
Fialotta
Nämen gå tillbaks på support här...så finns det en massa
som frågat tidigare...läs!

Annars är det så här:

Välj färg...skriv...sedan trycker du på översta taggen innan du skickar
skall du ha större bokstäver och färg ...så trycker du på bägge
taggarna innnan du skickar!
Lycka till!
Berith
Men du undrar väl över hur man lägger in bilder....? unsure.gif blink.gif

Ska du formatera texten så gör du som Maudan beskriver.
Även om det där med en eller två taggar kan diskuteras.... biggrin.gif tongue.gif
Wargen
Det var snällt av er att svara, men jag ger upp...fattar fortfarande inte vad en tagg är. Är det den lilla rutan eller, äsch, jag ska läsa igenom hela support vid tillfälle, känner mig nästan gråtfärdig, så bäst att logga ut innan datorn åker ut. wink.gif Har iallafall lyckats med att få in smilisar....
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon