Full version: Trist
zaaritha
Så sabla trist!!
wolkenkrabber
sätt på tvn då eller gå och lägg dig
pejori
CITAT (wolkenkrabber @ 28-08-2005, 00:46)
sätt på tvn då eller gå och lägg dig

biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif laugh.gif laugh.gif
silos
VA;hur kan du tycka att det är trist ohmy.gif
Varenda dag har sina möjligheter och även natten smile.gif

Under nattetid är det riktigt härligt att gå ut med hundarna och är det en klar himmel så kan man ju titta på stjärnorna smile.gif

Eller så kan du klippa pappersdockor för det är RIKTIGT roligt smile.gif
Inga från Närke
CITAT (zaaritha @ 28-08-2005, 00:42)
Så sabla trist!!

Jo min natt har också varit jobbig. Började blöda igen i min näsa så jag somnade inte förän vid 4-tiden i morse innan jag vågade slappna av. Men nu känns det bättre och lunchen är klar och jag ska nu avnjuta den. Kommer igen efter det.
Annki
Det måste ha varit en "tristnatt"... även jag kände mig urgängad och "låg" igår. Men det reparerades med ett skönt bad och nymanglade lakan. Sen ringde en väninna imorse och sa att det varit +2,7 grader inatt!! Här!! Och det är alltid 3 grader lägre i täppan. Men hon hade drömt det. För jag var uppe en sväng mitt i natten och konstaterade att det inte ens kröp under +10 p g a moln. Vissa år får vi första nattfrosten just denna vecka, så lite oroliga blev vi! smile.gif
Ophelia
Själv tittade jag på TV, såg Clintan som fajtades. Han är då alltid bra. Apan är riktigt charmig smile.gif smile.gif
zaaritha
Heja Clyde!!!!
Blomstertanten
Det blir inte roligare än man gör sig ! smile.gif
pejori
CITAT (Inga från Närke @ 28-08-2005, 12:38)
Så sabla trist!!

Jo min natt har också varit jobbig. Började blöda igen i min näsa så jag somnade inte förän vid 4-tiden i morse innan jag vågade slappna av. Men nu känns det bättre och lunchen är klar och jag ska nu avnjuta den. Kommer igen efter det.

har du inte fått ordning på det än!!!!! ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif
stackare wub.gif
Reserv
Så sabla trist!!

Har du vart till doktorn så dom brännt i näsan? Om inte så kan det juh va´värt att testa det, man kan få göra om det ett par gånger men efterhand så ger det sig. rolleyes.gif
*Felix matte*
CITAT (Blomstertanten @ 29-08-2005, 11:12)
Det blir inte roligare än man gör sig ! smile.gif

Absolut! biggrin.gif

jag har lyssnat på skön musik sen jag klev upp och
nu är jag extra glad för att jag äntligen kunde surfa igen... datorn har drabbats av någon "skit" ..
senare idag elller imorron kommer svärson och gör om hela burken. wub.gif
Inga från Närke
CITAT (Reserv @ 29-08-2005, 12:20)
Så sabla trist!!

Har du vart till doktorn så dom brännt i näsan? Om inte så kan det juh va´värt att testa det, man kan få göra om det ett par gånger men efterhand så ger det sig. rolleyes.gif

Det lönar sig inte eftersom det är ett kärl som är skört och bränner man så går det kanske sönder igen eftersom det kan vara skört på andra ställen. Sedan måste de hitta var det läcker och det har de inte gjort tidigare, men nu vet de var det är. Det är ett kärl långt inne i näsan mellan ögonen och under näsbenet.
De har pratat om att plugga kärlet men då letar sig blodet en annan väg och det är ju ingen garanti att det kärlet är också skört och att det går en annan väg t.ex. upp i huvudet. Då är det bättre att det är som det är och jag ser när det blöder. Men det är psykiskt påfrestande eftersom jag inte vet när det kan börja.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon