CITAT (Reserv @ 29-08-2005, 12:20)
CITAT (Inga från Närke @ 28-08-2005, 12:38)
CITAT (zaaritha @ 28-08-2005, 00:42)
Så sabla trist!!
Jo min natt har också varit jobbig. Började blöda igen i min näsa så jag somnade inte förän vid 4-tiden i morse innan jag vågade slappna av. Men nu känns det bättre och lunchen är klar och jag ska nu avnjuta den. Kommer igen efter det.
Har du vart till doktorn så dom brännt i näsan? Om inte så kan det juh va´värt att testa det, man kan få göra om det ett par gånger men efterhand så ger det sig.

Det lönar sig inte eftersom det är ett kärl som är skört och bränner man så går det kanske sönder igen eftersom det kan vara skört på andra ställen. Sedan måste de hitta var det läcker och det har de inte gjort tidigare, men nu vet de var det är. Det är ett kärl långt inne i näsan mellan ögonen och under näsbenet.
De har pratat om att plugga kärlet men då letar sig blodet en annan väg och det är ju ingen garanti att det kärlet är också skört och att det går en annan väg t.ex. upp i huvudet. Då är det bättre att det är som det är och jag ser när det blöder. Men det är psykiskt påfrestande eftersom jag inte vet när det kan börja.