Full version: Brutala blommor
lilla mamma
Riktigt riktigt när var jag och terroristerna idag dessa brutala blommor på Nora marknad
Någon gång kanske jag vågar mig på att köpa någon av dessa gigantiska
kannrankorna jag trånar efter men misstänker att jag dödar

Det var intressant att stå bredvid och höra vilken kunskap det fanns hos marknadsnasarna bland köttätarna
Lady Hamilton
Jag handlade av honom på Älvsjömässan. Och "peppar peppar" ännu har det gått bra smile.gif
mulle
CITAT (Hamilton @ 28-08-2005, 21:41)
Jag handlade av honom på Älvsjömässan. Och "peppar peppar" ännu har det gått bra smile.gif

Det gjorde jag också och är helnöjd men bävar lite inför vintern...
Mulle
Blomstertanten
sad.gif Jag missade att Brutala blommor var där !

Hade väl i alla fall inte kunnat ta mej fram dit eftersom jag hade mamma med mig. Hon har brutit axeln så jag hade fullt sjå att försöka hindra folk från att stöta till henne.
Så ni som var i Nora i lördags : Om ni såg nån gå på tvären hela tiden så var det jag ! tongue.gif
Biggan_
CITAT
Så ni som var i Nora i lördags : Om ni såg nån gå på tvären hela tiden så var det jag !  

laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Annlo
CITAT (Blomstertanten @ 29-08-2005, 11:17)
sad.gif Jag missade att Brutala blommor var där !

Hade väl i alla fall inte kunnat ta mej fram dit eftersom jag hade mamma med mig. Hon har brutit axeln så jag hade fullt sjå att försöka hindra folk från att stöta till henne.
Så ni som var i Nora i lördags : Om ni såg nån gå på tvären hela tiden så var det jag ! tongue.gif

Jag höll utkik i lördags men såg honom inte så jag tror att de kom på söndagen först...
lilla mamma
Jag gick med fyraåring på axlarna hela tiden
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon