Full version: lite skryt...
Sollan
I söndags var två odlamedlemmar till Hågelbyparken. Vi - förlåt de... - gick tipspromenaden och svarade på ett antal oerhört kvistiga frågor. Ingen av oss - förlåt, de- är vana vinnare av något. Till deras förvåning visade det sig att v.. DE var de enda som hade samtliga rätt! sleep.gif
Stolta vandrade de hem med varsin mödosamt erövrad vinst. Ett set gräsligt fula ytterkrukor och ett duschhandtag till trädgårdsslangen.
Så kan det gå när man är medlem på Odla! biggrin.gif
pejori
biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif hoppas du..dom får användning för vinsten. laugh.gif laugh.gif
grattis wub.gif
*Felix matte*
Krukorna kan de ju måla om tongue.gif kul att vinna...oavsett vad det är, tycker jag laugh.gif
pejori
CITAT (Felix matte @ 30-08-2005, 21:48)
Krukorna kan de ju måla om tongue.gif kul att vinna...oavsett vad det är, tycker jag laugh.gif

håller med smile.gif smile.gif
tycker det är jätteroligt att vinna nåt...även om det är ett halvt kilo kaffe smile.gif smile.gif
*Felix matte*
CITAT (pejori @ 30-08-2005, 21:53)
CITAT (Felix matte @ 30-08-2005, 21:48)
Krukorna kan de ju måla om tongue.gif  kul att vinna...oavsett vad det är,  tycker jag laugh.gif

håller med smile.gif smile.gif
tycker det är jätteroligt att vinna nåt...även om det är ett halvt kilo kaffe smile.gif smile.gif

ja men då skulle du sett mig när jag vann bilen tongue.gif ...tårarna rann laugh.gif
Sollan
Ett halft kilo kaffe går ju åt, men fem gula ytterkrukor (små storlekar)...hm...
Men det är kul att vinna!!!
pejori
CITAT (Sollan @ 30-08-2005, 21:56)
, men fem gula ytterkrukor (små storlekar)...hm...

det blir fint i köksfönstret till påsk... smile.gif smile.gif
Sollan
Tänkte inte på det... smile.gif
*Felix matte*
CITAT (pejori @ 30-08-2005, 22:00)

men nu kommer ju julen före påska... kanske köpa en burk rödfärg och lite glitter på ÖB... kostar bara några kronor tongue.gif
Sollan
CITAT (Felix matte @ 30-08-2005, 22:17)
CITAT (pejori @ 30-08-2005, 22:00)

men nu kommer ju julen före påska... kanske köpa en burk rödfärg och lite glitter på ÖB... kostar bara några kronor tongue.gif

Hi, hi...verkar som jag får användning för dem i alla fall....
bikiv
CITAT (Felix matte @ 30-08-2005, 21:56)
ja men då skulle du sett mig när jag vann bilen tongue.gif ...tårarna rann laugh.gif

Har du vunnit en bil? Hur / När? Grattis, vaa kul!
*Felix matte*
CITAT (bikiv @ 30-08-2005, 22:33)

På Bingolotto... en Corsa Combicupé -96 mintgrön wub.gif
lotten kostade 25kr... å så fick jag en tavla också... målad av konstnär som bor bar ca 100 meter härifrån biggrin.gif
bikiv
CITAT (Felix matte @ 30-08-2005, 22:41)

lotten kostade 25kr... å så fick jag en tavla också... målad av konstnär som bor bar ca 100 meter härifrån biggrin.gif

Inte sant!!! Du är den första jag "känner" som vunnit på Bingolotto! STORT grattis!
pejori
tyvärr bor det en man i mitt kvarter som vunnit en miljon på bingolotto sad.gif sad.gif jag är inte avundsjuk men det är en vidrig man som har sin hund på balkongen dygnet runt, eller släpper ut den utan koppel i bostadsområdet mad.gif mad.gif
sedan är han både otrevlig och hotfull, även mot fastighetsägaren och grannar som ber honom koppla hunden. mad.gif mad.gif
den hunden låter han skita i mina rabatter. sad.gif sad.gif

jättegrattis till bilen agneta smile.gif smile.gif
förstår att du blev lycklig, det blev jag av fem hundra kronor i vinst biggrin.gif
Reserv
fem gula ytterkrukor

Istället för att permanent göra dom till julkrukor så kan du vira ugnsfolie runt dom, det blir jädra grannt det till jul, sen är det juh bara att ta väck folien om du vill ha påskkrukor rolleyes.gif
lilla mamma
Du är påhittig du Reserv

Grattis, det är inte storleken som är det viktiga
fruberglund
CITAT (bikiv @ 30-08-2005, 23:51)
CITAT (Felix matte @ 30-08-2005, 22:41)

Inte sant!!! Du är den första jag "känner" som vunnit på Bingolotto! STORT grattis!

Ja, grattis!

Min brorsa vann en Opel Astra kombi för några år sen (slutet på 90-talet) på Bingolotto, på lottnumret tro det eller ej!

Sen så var den en tjej på ett ställe jag hade praktik som vann en resa på Bingolotto så visst kan man vinna.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon