|
Sulawesii
31-08-2005, 07:43
...... går jag och beställer en massa hoyor, när jag ju faktiskt slutat att samla på dem och dessutom gjort mig av med en hel del?? Jag fattar ingenting! Var det verkligen jag som skrev det där mailet och beställde 6 nya?  Och var ska jag göra av dem då? Har ju ingen plats för dem...... ojojojojoj......
CITAT (Sulawesii @ 31-08-2005, 08:43) ...... går jag och beställer en massa hoyor, när jag ju faktiskt slutat att samla på dem och dessutom gjort mig av med en hel del?? Jag fattar ingenting! Var det verkligen jag som skrev det där mailet och beställde 6 nya?  Och var ska jag göra av dem då? Har ju ingen plats för dem...... ojojojojoj...... dom får du gärna skicka till mej jag samlar fortfarande
Det är så där att vara "besatt" Sulan!!  Jag har slutat med pellisarna ochså.... och det kommer nya på posten som jag byter mest varje dag?!! Mvh Fenja
Sånt där kan man aldrig förstå sig på, Sulawesii!!! Jag har slutat försöka - begriper aldrig nånting. Övergår mitt förstånd. Pronto.
Jag skulle nyss av och an på lunchen till handelsträdgården för att köpa jordgubbsplantor. Medan jag var där fyllde "någon annan" min bil med tre rosor och en hel drös med perenner... Mulle
Och jag slutar en gång för alla(ideligen) med azaleor och hibiskusar Oc vem f-n som släpar hit dom igen vete sjutton
Sulawesii
31-08-2005, 13:55
Ibland tror jag ärligt talat att jag är knäpp....  Och är jag nu det så märker jag ju iallafall att jag inte är ensam om det  .
Sulawesii
31-08-2005, 16:46
 Där ligger jag i lä, pejori!! Och jag har inga planer på att komma ifatt dig heller. Jag samlar ju nämligen inte på hoyor  ..
AnnammA
31-08-2005, 17:38
Sulawesii
31-08-2005, 18:12
Ja, är det rea är det ju bara att köra på  !
Ja och vem i helskotta är det som beställer en massa lökar, fröer och plantor i mitt namn så att jag får springa till paketutlämningen stup i kvarten????? Jag har ju INTE PLATS FÖR MER!!!!!!!!!!!
En plaaan börjar ta form i mitt huvud Sen är det bara att jag plockar fram den här sidan och säger ;- att så här gör ju alla andra
Sulawesii
31-08-2005, 18:38
Frågan är ju bara var man ska ta vägen själv till slut? Klämma ihop sig på en lysrörshylla, kanske?
Ophelia
31-08-2005, 19:07
CITAT (Evgeni @ 31-08-2005, 19:33) En plaaan börjar ta form i mitt huvud Sen är det bara att jag plockar fram den här sidan och säger ;- att så här gör ju alla andra  Bra idé!!! Ska visa de här inläggen nästa gång min man frågar mej om jag inte är riktigt klok när avierna om postpaket trillar in eller när bilen kör mej till trädgårdsmästaren nästa gång....
Sulawesii
31-08-2005, 19:35
Då får du flytta, Ophelia! Och skaffa nåt ordentligt när du ändå är i farten!
Sulawesii
31-08-2005, 20:18
Vi  dig med! Och pejori din luring.... nu har jag kollat Traderas hoya-avdelning..... jag kommer ha svårt att sova inatt.... jag ska inte buda på hoyor!!!!
CITAT (Sulawesii @ 31-08-2005, 21:18) jag ska inte buda på hoyor!!!! Det behöver du ju inte heller... "Någon annan" kommer att göra det! Mulle
CITAT (Sulawesii @ 31-08-2005, 21:18) Vi  dig med! Och pejori din luring.... nu har jag kollat Traderas hoya-avdelning..... jag kommer ha svårt att sova inatt.... jag ska inte buda på hoyor!!!! den sidan borde förbjudas
Blomstertanten
01-09-2005, 12:50
CITAT (pejori @ 31-08-2005, 13:49) Tänk precis samma sak händer mej ! Såg till o med att nån i ditt namn Pejori bjöd över nån som använde mitt namn ! Höjden av fräckhet !
Blomstertanten
01-09-2005, 13:45
Jag skojar ju bara med dej Pejori !  Inte behöver du ha dåligt samvete ! Jag bjöd ju över dej också. Fast bara en gång Du ville ju ha guppyin mer än jag ville , eftersom du var villig att betala mer för den ! Må bästa kvinna vinna !!! Du är en riktig raring du Pejori !
Sulawesii
01-09-2005, 16:54
CITAT (mulle @ 31-08-2005, 21:23) CITAT (Sulawesii @ 31-08-2005, 21:18) jag ska inte buda på hoyor!!!! Det behöver du ju inte heller... "Någon annan" kommer att göra det! Mulle Då drar jag den inför rätta! När jag först läste vad du skrev om guppi, pejori, tänkte jag på fisken.... skicka fisk på posten???? Nu är det så att jag precis kommit hem efter en tuff arbetsdag och är helt slut däruppe.... (= försvarstal).
CITAT (Sulawesii @ 01-09-2005, 17:54) CITAT (mulle @ 31-08-2005, 21:23) CITAT (Sulawesii @ 31-08-2005, 21:18) jag ska inte buda på hoyor!!!! Det behöver du ju inte heller... "Någon annan" kommer att göra det! Mulle Då drar jag den inför rätta! När jag först läste vad du skrev om guppi, pejori, tänkte jag på fisken.... skicka fisk på posten???? Nu är det så att jag precis kommit hem efter en tuff arbetsdag och är helt slut däruppe.... (= försvarstal).  misstänkte att någon skulle hugga på namnet och tro att det var en firre det trodde jag med ett kort tag, när jag såg namnet, så du är i gott sällskap
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|