Killensomvillhagrönafingrar
Komm på att jag förminskade dem lite mycket men det skall jag ändra till nästa gång huh.gif
Men bara att få ut dem var en bedrift för mig laugh.gif

De syns i denna tråd
Upphöjda bäddar och lite stenläggning

Skall ta lite nya bilder samt göra dem något större.
Vet nån hur mänga pixlar de bör varà?
Helen i Piteå Zon 5
Fina bilder och vilket jättejobb med falukorven rolleyes.gif Gillade även ert hus, ser superläcker ut. Ser fram emot fler bilder! / Helen
Yin o Yang
Snygg pallkrageanläggning smile.gif
Gillan
Det är väl egentligen inte min "stil", men
oj,oj,oj vad snyggt det ser ut.Och viket jobb! smile.gif smile.gif
Fialotta
Ser jättefint ut med falukorven....tack för titten...och det växte en gullig liten tjej i pallkragen såg jag wub.gif
Lapar i mig berömmet som en katt sleep.gif

maudan: Jo växten i pallkragen är jag mest stolt övar av allt.
Jag och hon byggde klart den sista pallkragen igårkväll och har plastat hälften.

Då jag fått lite material över så blir det till att övertyga frugan om att vi borde ha pallkragar i ena sidan av den kommande bersån istället för avenbokhäck. På så sätt blir det en 4,2 meter lång upphöjd rabbat med bara blomsterprakt.
Iza
Nu när du kan lägga in bilder väntar vi på badet på altanen! rolleyes.gif
kristerh
Urläckert wub.gif
krister
mulle
Jisses, vilket jobb du har lagt ner - har du gjort annat än kånkat sten i sommar?
"Falukorven" var rysligt fin!
Mulle
Kånka sten är väl roligt? rolleyes.gif

Nej men seriöst har det tagit några timmar men samtidigt så är det nåt som kommer vara permanent.

Ingen gräsklippning, ytterst lite rensa ogräs och bara llite underhåll.
På detta sätt kan man koncentrera sig på att bygga ut trädgården ännu mer.

Min fru försöker övertyga mig om att en Automover är värd pengarna och hon är nog på god väg om jag skall vara ärlig wub.gif (man tala inte om det för henne)
Fialotta
CITAT (Killensomvillhagrönafingrar @ 02-09-2005, 10:45)
Kånka sten är väl roligt? rolleyes.gif

Nej men seriöst har det tagit några timmar men samtidigt så är det nåt som kommer vara permanent.

Ingen gräsklippning, ytterst lite rensa ogräs och bara llite underhåll.
På detta sätt kan man koncentrera sig på att bygga ut trädgården ännu mer.

Min fru försöker övertyga mig om att en Automover är värd pengarna och hon är nog på god väg om jag skall vara ärlig wub.gif (man tala inte om det för henne)

laugh.gif laugh.gif Jag är knäpp tyst...hon kommer lyckas laugh.gif tongue.gif
Zarah P
Vad SNYGGT! Vackert hus, snygg stenläggning och en sån ljuvlig tjej! Saga Sol? Det var nog det finaste namn jag hört. smile.gif

Stenidén ska jag visa för sambon, för nu ska han få göra en liknande när vi fått hus...! wink.gif
Hannele
Fina bilder, prydligt ni har det - jämfört med vår djungel. tongue.gif
Du kanske ska byta signatur till Killensomintegillargräsmatta,
det gör inte jag heller, men har löst det på annat sätt.
Blomstertanten
Helt klart den snyggaste falukorv jag någonsin sett ! tongue.gif
Kul att ni tycker om vad vi har gjort.

Hannele:Det är en del gräsmatta med men jag tog kunde inte med att ta foton på den när den är okrattad wink.gif
Vi har nog åtminstone 1000 kvm med gräsmatta och lite mer skall det bli.

Blomstertanten: Inte bara den snyggaste, den tyngsta med kan jag lova sleep.gif

ZaraH P: Tycker du skall visa steniden för sambon. Själv blev jag inspirerad av en kompis hus, han sade att det var kul och att man blev vältränad på köpet.
Tja kul var det åtminstone biggrin.gif (Försöker se mina fötter men det är nåt i vägen)
Rätt nöjd med namnet om jag skall vara ärlig, blir en utmaning att hitta ett bra namn till knodden som kommer om 6 månader

Maudan: konstigt nog så lyckas hon nästan alltid unsure.gif men det kan man gott unna henne wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon