Full version: eurobulb
ToT
fy sjutton... vad spännande! gjorde av med oförskämt mycket pengar när jag surfade runt där, fast rackarns vad kul... tongue.gif
Sulawesii
Ja, ibland är det riktigt roliga att göra av med pengar! smile.gif
kerstin z5-6
fast enligt min trädgårdsekonomi" så har du egentligen Tjänat pengar smile.gif
Om lökarna var billigare än i handeln? -bör du kunna köpa dej ett träd eller nåt för mellanskillnaden
Det är väl så man räknar ? blink.gif blink.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
vad blev det för fina lökar då?
kristerh
Hur lång tid tar det innan lökarna kommer tro, jag handlade 4,8 och har inte fått dem ännu,
krister
kerstin z5-6
Skrev du önskad lev vecka då ? Annars brukar de börja sända ut mitten sept -senare om du bor längre söderut
kristerh
CITAT (kerstin z5-6 @ 02-09-2005, 16:34)
Skrev du önskad lev vecka då ? Annars brukar de börja sända ut mitten sept -senare om du bor längre söderut

Nej det måste jag ha missat, var hittade man en sån ruta wink.gif
får kontakta dem.
krister
kerstin z5-6
Finns ingen ruta .-har man sådana önskemål får det bli ett mail smile.gif
Annars sänder de ut eftersom best kommer in ...och åtminstone på våen har de sparat mina till sist -ni har väl kallt i mars ? Skrev de-men jag skulle ju driva i växthus -så numer mailar jag önskad v -då kommer de efter den v -men inte före ..
ToT
jag skrev inte heller önskad leveransvecka.... fast beställde för hur länge sedan som helst... när de skickade ut katalogen...

visst ska man se det ur trädgårdsekonomisk synvinkel, så jag har redan köpt en persika, red heaven, fast den ska få spendera vintern i källaren....

de hade ju så mycket kul, blev 15 sorters tulpaner, 16 sorters narcisser, 22 sorters alium, 16 sorters fritillarior, 7 sorters krokusar och 20 andra saker... paketet vägde 16 kg, vår lantbrevbärare tyckte inte om det... ha ha... fast tog gulligt med det ut ändå...

rolleyes.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon