Full version: Ledig fredag
netaave
Så är det äntligen fredag och jag är ledig.
I vanliga fall så åker vi och handlar under tiden barnen är i skolan på fredagar men idag är jag solo, maken är på Vässarö med yngsta dotterns klass på lägerskola.
Så nu har jag svårt för att bestämma mig för om jag ska vara nyttig och städa, diska och rensa ogräs eller om jag ska sätta mig på altanen med en kopp kaffe och lösa korsord.
Stora problem va?? biggrin.gif

Har iaf bestämt mig för att bjuda grannfrun på lunch på restaurangen rakt över vägen. Nån lyx ska man väl unna sig. smile.gif
Gillan
Sätt dig på altanen människa!
Njut av din frihet med kaffe och korsord:
Plikterna är det ingen som tar ifrån dig ändå.
Ha det gott och njuuut tongue.gif biggrin.gif biggrin.gif
Fialotta
Håller med..ta en dag i lyx....måste man unna sig...lyckost där wub.gif
silos
Ha en underbar härlig dag:det är DU värd wub.gif wub.gif wub.gif
netaave
CITAT (Evgeni @ 02-09-2005, 10:51)
Sätt dig på altanen människa!
Njut av din frihet med kaffe och korsord:
Plikterna är det ingen som tar ifrån dig ändå.
Ha det gott och njuuut tongue.gif biggrin.gif biggrin.gif

Precis vad jag gjorde efter att jag plockat ur och i diskmaskinen så jag inte skulle riskera att drabbas av allt för dåligt samvete.
Nu ska vi gå ner och luncha!
Bjäbban
Säger detsamma: Ha en riktigt härlig fridag! Bara njut och ha roligt!
noora
Sitt och njut tills du inte står ut mera och bara MÅSTE gå och plocka lite ogräs eller göra nåtgot annat nyttigt. Om detta inte inträffar får du väl sitta och njuta hela dagen biggrin.gif
netaave
Blev så lat där på min altan så jag orkade inte ens laga mat utan det blev pizza till middag, dagen avslutades sen med dans till dom goa killarna i Micke Ahlgrens uppe i Norrsundet. Nu ska jag sova God natt!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon